قهوه جوش بوش مدل TKA8013

( )
  • رنگ: مشکی
  • توان: 1160 وات
  • کشور سازنده: چین
  • دارای سیستم Auto Off 
  • مجهز به فن‌آوری ضدچکه
Bosch - بوش

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

قهوه ساز بوش مدل TKA8013

قهوه ساز مدل TKA8013 از یک طراحی لوکس و زیبا بهره می‌برد. این قهوه ساز یکی از جدیدترین محصولات شرکت بوش بوده که ساخت کشور چین است. قهوه ساز مدل TKA8013 با عملکرد بی‌نظیر خود طعم خوش یک قهوه را برای شما به ارمغان می‌آورد.قهوه ساز بوش

با این قهوه جوش شروع یک صبح زیبا و پر انرژی را تجربه کنید. قهوه ساز بوش در مدت زمانی کمی قهوه‌ای خوش عطر و طعم را مهیا کرده که شما نهایت لذت را از صرف کردن یک فنجان قهوه می‌برید.

این دستگاه دارای صافی قهوه جداشدنی و قابل شستشو است که در بالای دستگاه تعبیه شده و مانع ورود دانه‌های درشت قهوه به مخزن می‌شود. قوری شیشه‌ای آن به ‌صورت مدرج علامت گذاری شده که حداکثر 10 فنجان قهوه را برای شما آماده می‌سازد.

سیستم Dual Heating با توان 1160 وات برای مصارف خانگی بوده و عطر طعم بینظیر یک قهوه را تضمین می‌کند.

ویژگی و امکانات قهوه ساز بوش TKA8013

حسگر Aroma Volume Automatic در این قهوه ساز جدید بوش مقدار آب را در مخزن تشخیص داده و زمان خروج آب را به طور خودکار تنظیم می‌کند.

با تعبیه شدن سیستم Dual Heating (گرمایش و بخار) همیشه حرارت را تنظیم کرده که قهوه را دم کرده و گرم نگه می‌دارد با این فن‌آوری شما همیشه یک قهوه گرم و آماده را در اختیار دارید و بهترین عطر و طعم قهوه با این سیستم تضمین شده است.

سیستم Auto Off در این قهوه ساز مشکی بوش باعث خاموش خودکار دستگاه بعد از دم کشیدن قهوه می‌شود ولی با عملکردی بی‌نظیر قهوه را گرم نگه می‌دارد.

با سیستم ضد چکه این قهوه ساز با ریختن قطره‌های قهوه و سوختن آن روی صفحه دستگاه خداحافظی کنید. این عملکرد باعث  همیشه تمیز ماندن این قهوه ساز شده است. زمانی که شما قوری را برمی‌دارید به هیچ عنوان قطره‌های قهوه روی دستگاه نمی‌چکد.

این قهوه جوش بوش مجهز به یک مخزن برای ریختن قهوه است که به راحتی قابل جدا شدن و شستشو است. همچنین بعد از ریختن قهوه درپوش آن را ببنید تا بوی قهوه از بین نرود.قهوه جوش بوش

مشخصات فنی و ظاهری قهوه جوش مدل  TKA8013

کارایی این دستگاه بسیار ساده بوده و شما بعد از پر کردن مخزن و ریختن قهوه در جایگاه مخصوصش تنها کافیست دکمه START را فشار داده تا دستگاه در مدت زمان کمی قهوه شما را با بهترین طعم ممکن آماده کند.

مخزن این قهوه جوش بوش قابلیت جابجایی دارد که باعث سهولت شما برای پر کردن مخزن شده است. ظرفیت این مخزن 1.25 لیتر است که به شکل استوانه‌ای بوده که برای تهیه 10 الی 15 فنجان قهوه ظرفیت دارد.

پنل تنظیمات این قهوه ساز روی بدنه آن تعبیه شده است که به راحتی می‌توانید از طریق دکمه‌های آن عملکرد دستگاه را تنظیم کنید. همچنین مجهز به یک صفحه نمایشگر دما نیز می‌باشد.

جنس این دستگاه پلاسیتک بوده که رنگ آن نیز مشکی بوده بسیار لوکس و چشم‌گیر است که مورد پسند هر خانم خانه‌داری قرار می‌گیرد.

با خرید این قهوه ساز مخزن‌دار بوش شما در هر زمان که مایلید می‌توانید یک قهوه خوش عطر و طعم در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

مشخصات کلی

برندبوش
کشور سازندهچین
رنگمشکی

مشخصات فنی

توان  1160 وات
جنس قوری  شیشه
ظرفیت مخزن آب  8-10 فنجان
نوع فیلتر  دائم

دلایل اعتماد به ما