قهوه جوش بوش مدل TKA6A041

( )
  • ظرفیت: 1.25 لیتر
  • رنگ: سفید مشکی
  • کشور سازنده: چین
  • مجهز به سیستم تنظیم درجه غلظت قهوه
  • دارای سیستم Easy Descale3 (تنظیم درجه سختی آب)
Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

قهوه ساز بوش BOSCH مدل TKA6A041

قهوه ساز بوش از دیگر محصولات شرکت بوش بوده که تحت لیسانس این شرکت در کشور چین ساخته شده است که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است.

قهوه برای بسیاری از افراد چیزی بیشتر از یک نوشیدنی روزمره است. شرکت بوش با ساخت این قهوه ساز تمام تلاش خود را به کار برده تا این افراد نهایت لذت را در نوشیدن از یک فنجان قهوه ببرند.قهوه ساز بوش

توان مصرفی این مدل قهوه جوش بوش 1200 وات بوده که بهترین عطر و طعم یک قهوه را برای شما تضمین می‌کند.

قهوه ساز TKA6A041 با طراحی و عملکرد بی‌نظیری که دارد عطر و طعم خوش یک قهوه را تضمین می‌کند. با این قهوه ساز یک صبح زیبا را با طعم خوش یک قهوه را شروع کنید.

این نوع قهوه ساز سفید بوش دارای فیلتر دائمی بوده که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های ناشی از خرید فیتلر می‌شود و بسیار مقرون به صرفه نیز می‌باشد. شما بعد از استفاده از دستگاه می‌توانید فیلتر را به راحتی خارج کرده و بشویید.

استفاده از این قهوه جوش خانگی بسیار آسان است. در این قهوه جوش آب به آهستگی به درون مخزن نگه‌دارنده قهوه چکه کرده و بعد از نفود آب در قهوه‌، به آهستگی به درون قوری ریخته می‌شود. در این مدل قهوه جوش دیگر احتیاجی ندارید آب را از قبل بجوشانید که این قابلیت باعث سهولت در استفاده از دستگاه می‌شود.

ویژگی و امکانات قهوه ساز مدل TKA6A041

با تعبیه شدن سیستم Aroma در این مدل قهوه جوش بوش شما می‌توانید طعم‌های متفاوت در یک قهوه را تجربه کنید. شما تنها با فشار دادن دکمه Aroma می‌توانید به طور جداگانه غلظت قهوه را تنظیم کنید. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد تا با هر ذائقه‌ای که هستید یک قهوه با طعم دلخواه بسازید. این قهوه ساز به خوبی نیاز روزانه شما به قهوه را برآورده خواهد کرد.

قوری این قهوه ساز بوش از جنس شیشه بوده که در برابر حرارت بسیار مقاوم بود و حفظ کننده عطر قهوه هم می‌باشد و نشانگر سطح محتویات آن به راحتی قابل دیدین است. مخزن جدا شونده این قهوه ساز برای سهولت در پر کردن آن به راحتی جدا شده همچنین این مخزن دارای شاخص سطح آب نیز است.

این قهوه ساز حرفه‌ای بوش با مجهز بودن به حالت Auto-off باعث خاموشی خودکار دستگاه و گرم نگه‌داشتن قهوه می‌شود.

به منظور جلوگیری کردن از ریختن قهوه هنگام برداشتن قوری و سوختن قهوه روی صفحه این دستگاه، سیستم چکه‌گیر را روی این قهوه ساز بوش تعبیه کردند، این سیستم از ریختن حتی یک قطره قهوه هم جلوگیری می‌کند.قهوه جوش بوش

این دستگاه دارای 3 حالت خاموشی خودکار است که عبارتند از:

  • خاموشی خودکار بعد از 40 دقیقه (تنظیمات کارخانه)
  • خاموشی خودکار بعد از 60 دقیقه (حفظ طولانی مدت قهوه)
  • خاموشی خودکار بعد از 20 دقیقه (صرفه‌جویی در انرژی)

سیستم Easy Descale3 در این قهوه جوش حرفه‌ای بوش باعث تنظیم سختی آب شده و با وجود این سیستم طعم اصلی قهوه برای شما تضمین شده است.

مشخصات فنی و ظاهری قهوه جوش بوش TKA6A041

اگر بخواهیم از ظاهر این دستگاه براییتان بگویم وزن خالص آن 2.2 کیلوگرم بوده و رنگ آن نیز سفید بوده که مورد پسند هر خانم خانه‌داری قرار می‌گیرد.

ظرفیت این قهوه ساز جدید بوش 1.25 لیتر بوده که 10 تا 15 فنجان قهوه برای شما آماده می‌کند. این قهوه ساز با ظریفتی بالایی که دارد برای مهمانی‌ها و کسانی که اهل مصرف زیاد قهوه هستند، بسیار انتخاب مناسبی می‌باشد.

اگر شما قصد خرید یک قهوه ساز خانگی و در عین حال حرفه‌ای را دارید. قهوه ساز بوش مدل TKA6A041 یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما می‌باشد.

این مدل قهوه ساز بوش بسیار شبیه به قهوه ساز بوش مدل TKA6A043 دارد و تنها تفاوت آنها در رنگشان است که شما بسته به سلیقه می‌توانید انتخاب و خرید کنید.

مشخصات کلی

برند  بوش
کشور سازنده  چین
رنگ  سفید

مشخصات فنی

توان  1200 وات
جنس قوری  شیشه
ظرفیت مخزن آب  10-15 فنجان
نوع فیلتر  دائم

دلایل اعتماد به ما