کتاب دو جلدی چرا دلفین ها تمدن ساز نشدند اثر علی خاکزادی

کتاب” چرا دلفین ها تمدن ساز نشدند” نوشته علی خاکزادی، یکی از مجموعه کتاب های سوپر مارکت های دلفینی است که از سوی انتشارات “امکان امروز” به انتشار رسیده و سعی دارد خوراک فکری ساده، سریع، پژوهش و آزمون شده ای را برای صنف سوپرمارکت ها مطرح کند تا با کمترین هزینه فرصت و آزمون و خطا بتوانند کارشان را به انجام رسانیده و به مشتریان هدف خود برسند.

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دلفین ها از هوش سرشاری برخوردار هستند. و میتوانستند در کف اقیانوس ها، تمدنی بسان ما آدمیان از خود به جای بگذارند.اما آنچه آنان را از ساختن تمدن محروم کرد،نداشتن ابزار بود!مجموعه کتاب های سوپرمارکت های دلفینی، با اقتباس از این موضوع،سعی دارد به اذهان مدیران بنگاه های خرده فروشی این مهم را منتقل سازد که اگر کسب و کار خود را به ابزارهای الکترونیکی مجهز کنند میتوانند تمدنی از داده ها و اطلاعات خلق نمایند که به کسب درآمد بیشتر آنان منجر شود و همچنین با تهدیدات فروشگاه های زنجیره ای محلی مقابله نمایند.

ازجمله ایده های مهم و اصلی کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- راهکار های محاسبه حجم و سهم بازار سوپرمارکت ها
2- راهکارهای افزایش فروش و سهم بازار
3- ایجاد باشگاه مدیران سوپرمارکت ها
4- راهکارهای اتحاد و حرکت منسجم سوپرمارکت ها جهت رقابت سالم با فروشگاه های زنجیره ای

نویسنده در گام اول اینگونه آغاز می کند که  هر دو جلد کتابهای منتشره را یکبار با دقت بخوانید.کتاب " چرا دلفین ها تمدن ساز نشدند " یک کتاب تاکتیکی و کتاب " دلفین های تمدن ساز " کتاب استراتژیک است.لذا خواندن هر دو کتاب باهم، مدنظر است و با مطالعه هرکدام از آنها به تنهایی ،حق مطلب ادا نخواهد شد.

فصل اول کتاب با عنوان مطالعه حجم بازار و سهم بازار با این تیتر آغاز می شود که: قبل از انکه دیر شود، باید بدانیم چگونه می توان کاسبی با چشمان بسته را به فراموشی سپرد. 

فصل دوم کتاب روش های افزایش سهم بازار را از دو طریق جذب مشتریان جدید و افزایش خرید مشتریان قدیمی مورد بررسی قرار می دهد.

فصل سوم کتاب اجزای تشکیل دهنده باشگاه مشتریان که شامل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری می باشد.

نویسنده در فصل چهارم کتاب نکات مهم در باب تاسیس باشگاه مشتریان را بطور کامل بیان میکند و راهنمایی های لازم را به مدیران سوپرمارکت ها ارایه می دهد.

فصل پنجم کتاب درآمدی است بر تجزیه و تحلیل داده های اماری باشگاه مشتریان سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها

این کتاب در جلد 2 با عنوان "دلفین های تمدن ساز" در سایت قابل خرید است.

دلایل اعتماد به ما