برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

کتاب راهکار اصولی تاسیس باشگاه مشتریان

این کتاب به قلم علی خاکزادی و با مقدمه ای به قلم علی شیخ زاده در 8 فصل تالیف گردیده است

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

در بخشی از مقدمه این کتاب میخوانیم:

در عصر حاضر که منافع بنگاههای اقتصادی و مشتریان درهم گره خورده است و دوران انحصار و انحصارطلبی رنگ باخته است و در هیچ کدام از مکاتب بازاریابی تاکیدی بر انحصار کامل و انحصار چند جانبه در بازار نمی شود، پر واضح است که نقش و جایگاه مشتری بیش از پیش عرض اندام نموده و مدیران برندها و بنگاههای اقتصادی به این منطق رسیده اند که مشتری در صدر هر تصمیمی سازمانی قرار گرفته است که در صورت عدم تامین انتظارات و توقعات وی، فروش هیچ معنایی نخواهد داشت. شایان ذکر است که فروش، نتیجه نهایی تصمیمات بازاریابی، پرداختن به آمیخته های بازاریابی(4p)، تکیه بر تبلیغات و ترفیعات، انتخاب بسته بندی مناسب و اتخاذ استراتژی صحیح و بهنگام است که یکایک این عناصر با توجه به نیاز، خواسته، انتظارات و توقعات مشتریان تغییر می یابند.

 برای اینکه یک بنگاه اقتصادی فروش خود را ارتقاء دهد، 3 گزینه پیش روی خود خواهد داشت:

  • به مشتریان بالفعل خود در دفعات بیشتر، حجم بیشتری محصول یا خدمت بفروشد.
  • به مشتریان بالفعل در مقایسه با خرید های قبلی، حجم بیشتری محصول یا خدمت بفروشد.
  • به دنبال مشتریان جدید باشد.

با این اوصاف و ضمن تاکید بر اصل « یافتن یک مشتری جدید، 5 برابر حفظ مشتریان قدیمی است. «توصیه می شود با تعریف ابزارهای پروموشنی مناسب در 2 دسته ابتدایی، تعداد دفعات و میزان فروش در همان مراجعات قبلی مشتری را ارتقا دهید و 5 واحد هزینـه جذب را صرفه جویی نمایید.

فصل اول : مفاهیم اولیه

تعریف باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان، علم است یا فن
نگاهی به گذشته باشگاه مشتریان و اکنون
انواع دسته‌بندی باشگاه‌های مشتریان

فصل دوم : مزایای تأسیس باشگاه مشتریان

فصل سوم : گام‌های تأسیس باشگاه مشتریان

فصل چهارم : اجزاء تشکیل دهنده باشگاه مشتریان وفادار

فصل پنجم : بررسی چند نمونه باشگاه مشتریان در سطح کشور

فصل ششم : توصیه هایی جهت تأسیس باشگاه مشتریان در ایران

فصل هفتم : مدیریت سازمانی در باشگاه مشتریان

فصل هشتم : داستان مفهومی کلابمستر و ادمستر

چکیده:

اکثر مدیران بنگاه های اقتصادی برای جلب مشتری و افزایش فروش به ابزار تبلیغات متوسل می شوند و یگانه راه کسب درآمد بیشتر را فروش بیشتر از این راه می دانند. در حالی که باشگاه مشتریان و تبلیغات دو بال پرواز یک کسب و کار هستند و هرکدام بدون دیگری مفهوم خود را از دست می دهند.

در واقع، تبلیغات افزایش فروش را از راه جذب مشتری جدید دنبال می کند.

و باشگاه مشتریان با وفادارسازی مشتری به تکرار خرید در جستجوی دستیابی به فروش بیشتر از این راه خواهد بود.

در این کتاب سعی شده است به کلیه علاقه مندان، جهت نحوه تاسیس و اداره باشگاه مشتریان راهکارهای اصولی آموزش داده شود.

چاپ اول کتاب "اصول مقدماتی فن تاسیس باشگاه مشتریان" با استقبال خوب علاقه مندان به اتمام رسید و با تلخیص وتغییر عنوان کتاب به "راهکار اصولی تاسیس باشگاه مشتریان"، اکنون در چاپ دوم در خدمت شما خواهیم بود.

تعریف مفاهیم و مزایای تاسیس باشگاه مشتریان، گامهای تاسیس باشگاه مشتریان، با آموزش نحوه تنظیم سناریوهای ریاضی و رفتاری، معرفی ابزارهای تاسیس باشگاه مشتریان، ارایه نمونه های عملیاتی و مثالهای واقعی و توصیه هایی جهت نگهداری و مراقبت از دستاوردهای باشگاه مشتریان، عناوین و سرفصل های کتابی است که پیش رو دارید.

نماد اعتماد الکترونیکی