سرویس قابلمه 8 پارچه کاندید مدل ورونا

( )

سرویس قابلمه 8 پارچه کاندید ( CANDID ) مدل ورونا شامل سه قابلمه در سایزهای 20، 24 و 28 و یک تابه دو دسته در سایز 26 با بدنه آلومینیوم دایکست و کف و رویه گرانیتی

Candid - کاندید

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سرویس قابلمه 8 پارچه کاندید مدل ورونا یکی از محصولات شرکت کاندید است که در عرصه تولید ظروف و لوازم پخت و پز فعالیت دارد. این سرویس 8 پارچه شامل سه قابلمه در سایزهای 20، 24 و 28 به همراه یک تابه دو دسته در سایز 28 می باشد. جنس بدنه ظروف سرویس قابلمه کاندید از آلومینیوم دایکست و جنس رویه و کفی آن از گرانیت چهار لایه می باشد. جنس گرانیت برای کف قابلمه و تابه ها علاوه بر استحکام فیزیکی، باعث خاصیت نچسب بودن ظروف شده و در نتیجه افزایش کیفیت پخت موادغذایی در این ظروف می گردد. 

ضخامت پوششی بدنه ظروف 30 میلی متر و ضخامت کفی آنها 5 میلی متر می باشد. تمامی ظروف در سرویس قابلمه 8 پارچه کاندید مدل ورونا دارای درب هایی از جنس پیرکس و با دستگیره های باکالیت و مجهز به خروجی بخار هستند. یکی از مزایایی که در ساخت قابلمه و تابه های این سرویس مورد توجه قرار گرفته است، جنس دستگیره های ظروف است که دقیقاً از جنس مشابه بدنه ساخته شده است که این خاصیت باعث شده تا تمامی ظروف به صورت بدون درب قابل استفاده در فر نیز باشند. همچنین ابعاد بسته بندی این محصول 17×32×66 سانتی متر است. 

سرویس قابلمه 8 پارچه کاندید مدل ورونا با ظاهر زیبا و رنگ های متنوع و همچنین کیفیت ساخت بالا، می تواند پاسخگوی نیاز شما در آشپزخانه بوده و گزینه مناسبی در میان محصولات مشابه برای خرید یک سرویس قابلمه 8 پارچه محسوب گردد. 

دلایل اعتماد به ما