برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سرویس 10 پارچه سرامیک مدل 1210 برایتون

( )

قابل شستشو با ماشین ظرفشویی/ سطح پوشش نچسب و مقاوم در سرامیک/ جنس تفلون سرامیکی

Brighton - برایتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سرویس 10 پارچه سرامیک مدل 1210 برایتون:

مدل: BCS-1210

قابلمه 28 با درب شیشه ای

قابلمه24 با درب شیشه ای

قابلمه 20 با درب شیشه ای

شیرجوش 18 با درب شیشه ای

تاوه 28 با درب شیشه ای

ضخامت کف : 4.5mm 

ضخامت بدنه : 2.0mm 

تفلون: سرامیک

مناسب اجاق های گازی

در رنگ های: نارنجی و آبی

قابل شستشو با ماشین ظرفشویی

سطح پوشش نچسب و مقاوم در سرامیک

قابلمه سرامیکی

ظروف سرامیکی را ظروف سبز هم میگویند. روکش نچسب این ظروف دقیقا شبیه تفلون است اما با این تفاوت که حاوی مواد مضر موجود در تفلون نیست، ظروف سرامیکی حاوی ترکیب مضر آزاد شده در هنگام خش به ظروف نیست. روکش های سرامیکی در مقایسه با تفلون بسیار مقاوم هستن اما زمانی که دچار خط و خش شدند باید کنار گذاشته شوند زیرا لایه زیرین قابلمه سرامیکی ساخته شده از آلومینیوم است و هنگام پخت غذا در ظرف سرامیکی خش دار مواد غذایی را به آلومینیوم آلوده کرده و غذا را مسموم میکند. روکش‌های سرامیکی در مقابل فرسایش و ساییدگی تا حدی زیادی مقاوم هستند . روکش سرامیک یک پوشش بر پایه مواد غیر آلی بوده و مقاومت بسیار خوب در مقابل حرارات دارد، که همانطور که قبلا ذکر شد حرارت تاثیری بر خواص این گونه پوششها ندارد‏.‏‏
این روکش سرامیکی با حداکثر نچسبی، به کمترین مقدار روغن ‏(‏تقریبا نزدیک به بدون روغن ‏)‏ برای پخت و پز نیاز دارد، از این رو این نوع ظروف دارای نشان دوست دار سلامت نیز می باشند‏.

PFOA: بررسی های انجام شده نشان داده است که این پلیمر برای مدت طولانی در طبیعت و بدن انسان باقی می ماند و با افزایش ریسک ابتلا به انواع سرطان ها، افزایش کلسترول خون، بیماری های تیروئیدی و کاهش باروری در ارتباط است. همچنین محیط زیست را نیز آلوده می کند. بر روی بسیاری از ظروف پخت و پز عبارت PFOA-free یا PTFE-free نوشته شده است. این عبارت به این معنی است که ظرف مورد نظر فاقد این ترکیبات شیمیایی هستند.

PTFE: ظروف دارای لایه نچسب را گاهی با نام تجاری تفلون هم می شناسند. این ظروف از ماده ای به نام  پلی تترافلورواتیلن (Polytetrafluroethylene) یا به اختصار PTFE ساخته می شوند PTFE پلیمر ترمو پلاستیک سنتزی است که خواص منحصر به فردی دارد. از جمله خواص این ماده: نچسب بودن، داشتن مقاومت گرمایی بالا و نامحلول بودن در آب است. برای پلیمریزه کردن PTFE و ساختن ظروف تفلون از ماده ای به نام PFOA استفاده می شود. تا زمانی که لایه نچسب سالم باشد، این ترکیبات خطری برای سلامتی ایجاد نمی کنند. این ترکیبات زمانی خطرناک می شوند که لایه نچسب آسیب ببیند. بر روی بسیاری از ظروف پخت و پز عبارت PFOA-free یا PTFE-free نوشته شده است. این عبارت به این معنی است که ظرف مورد نظر فاقد این ترکیبات شیمیایی هستند.

 

نماد اعتماد الکترونیکی