درباره فروشگاه: آبتین
تعداد محصولات: 20
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سرویس چدن بلانتون مدل GC8301G

سرویس چدن 8 پارچه بلانتون مدل GC8301G، با روکش گرانیت، دارای پوشش نچسب، در رنگ های (مشکی، رزگلد، عنابی، قهوه ای و دودی)، دارای درب شیشه ای، طبخ راحت، شستشوی آسان، طراحی زیبا و به روز.

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سرامیک
گرانیت
8
گرانیت

سرویس چدن بلانتون مدل GC8301G ساخت شرکت بلانتون است که ظاهری زیبا و به روزی دارد. این سرویس چدن 8 پارچه با روکش گرانیت دارای سه قابلمه و یک ماهیتابه در اندازه های مختلف است که همراه درب های خود 8 پارچه نامیده می شود.

این سرویس به دلیل این که دسته ای از جنس خود بدنه دارد می توانید آن را در فر قرار دهید. گفتنی است این قابلمه چدنی به دلیل جنس خاص و مواد سازنده اش وزن بیشتری نسبت به تفلون و روحی دارد اما چسبندگی مواد به قابلمه در آن تقریبا به صفر می رسد.

دستگیره درب این قابلمه درون دست جای می گیرد که هم راحت تر می شود آن را جا به جا کرد و هم دستتان به بدنه قابلمه برخورد نمی کند. جنس دستگیره از پلاستیک سخت است که در اثر حرارت آسیب نمی بیند.

درب این قابلمه ها از نوع شیشه ای می باشد که دیگر نیاز نیست برای دیدن روند پخت درب آن را بردارید کاملا قابل مشاهده است و جنس آن از نوع شیشه کاملا ضخیم می باشد که شرایط بخار کردن را به خوبی داراست.

بدنه این محصول از جنس سرامیکی می باشد و با موج هایی طراحی شده که به آن زیبایی خاصی بخشیده است. اما جنس قسمت درونی آن کاملا گرانیتی می باشد که به دلیل نچسب بودن آن  شست شو را برای ما  راحت تر می کند. همچنین دسته های آن از جنس گرانیت است که دسته ها را در دمای مشخص نگه می دارد.

نماد اعتماد الکترونیکی