درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

چاپگر لیزری چندکاره OKI مدل MB492dn

نقد و بررسی

چاپگر لیزری چندکاره OKI مدل MB492dn

چاپگر چندمنظوره MB492dn

چاپگر چند کاره  A4 Oki MB492dn یک چاپگر چند منظوره لیزری تک رنگ است که برای مشاغل با نیازهای چاپ متوسط ​​طراحی شده است. این دستگاه از چاپ ، اسکن، کپی و فکس با کیفیت بالا پشتیبانی می کند.این پرینتر چند منظوره با کارایی بالا که برای کاربران سخت گیر ایده آل است ، خروجی سریع و کارآمدی را با سرعت چاپ 40ppm ارائه می دهد.

متفرقه

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

5200

اگرچه آنها به عنوان چاپگرهای لیزری طبقه بندی می شوند ، اما کل سری MB400 بر اساس فناوری چاپ الکتروفتوگرافی LED دیجیتال است. این بدان معناست که انتقال تصویر در داخل دستگاه بر خلاف لیزرها با کمک دیودهای ساطع کننده نور انجام می شود.

 

نقاط قوت Oki MB492dn

Oki MB492dn  سرعت ، صرفه جویی و کیفیت مناسب چاپ تک رنگ را برای کسب و کارهای در مقیاس کوچک و متوسط ​​به ارمغان می آورد.MB492dn یکی از پرینترهای چند منظوره لیزری سریع است و به طور رسمی دارای سرعت چاپ تا 40 صفحه در دقیقه (ppm) است.

با این حال ، چشمگیرترین جنبه این دستگاه ، اقتصادی بودن آن است. این دستگاه به راحتی یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه ها در حوزه خود است.

کیفیت خروجی Oki MB492dn با حداکثر رزولوشن 1200 در 1200 نقطه در اینچ (dpi) بسیار خوب است .

Oki MB492dn دارای ظرفیت کل کاغذ 350 برگ است که بین سینی اصلی 250 برگ و یک سینی چند منظوره تقسیم می شود. این ظرفیت را می توان با افزودن سینی اختیاری به میزان قابل توجهی افزایش داد. سینی اختیاری می تواند 530 ورق را در خود جای دهد و گنجاندن آن ظرفیت کل دستگاه را به 880 برگ می رساند.

 

مدیریت کامل

MB492dn به کاربران این امکان را می دهد تا اسناد چاپ شده خود را با طیف وسیعی از ابزارها و عملکردهای ساده مدیریت کنند. با استفاده از گزینه های اتصال از جمله USB ، شبکه TWAIN و LDAP ، چاپگر می تواند به طور مثر از مجموعه وسیعی از محیط های اداری بهره مند شود.

عملکرد ساده

صفحه نمایش لمسی رنگی LCD 7 اینچی MB492dn دسترسی همه جانبه پرینتر را با حداقل آموزش برای همه کاربران آسان می کند. طراحی بصری منو و دستورالعمل های واضح اطمینان می دهد که از چاپگر حداکثر استفاده را خواهد کرد. اشتراک گذاری پرونده ها و اسناد با همکاران در سراسر شبکه گیگابیت ساده است.

نماد اعتماد الکترونیکی