درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

چاپگر کارت غیر مستقیم Swiftpro K60

چاپگر کارت غیر مستقیم Swiftpro K60

 

چاپگر کارت غیر مستقیم Swiftpro K60 از کیفیت چاپ برجسته ای برای چاپ یک رو و دو رو برخوردار است. با تراکم چاپ 600dpi ، این چاپگر راه حلی ایده آل برای مشاغل مورد نیاز کارت شناسایی ، کارت تردد و کارت دسترسی با کیفیت بالاست.

متفرقه

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

5200

پرینتر فوق العاده سریع و قدرتمند Swiftpro K60 با فناوری های رمزگذاری کارت هوشمند تماسی و غیرتماسی و مخزن های ورودی و خروجی 100 کارته با قابلیت ارتقا به مخزن 250 کارته در دسترس است.

به لطف طیف وسیعی از ماژول های اختیاری ، می توان از چاپگر کارت Swiftpro K60 برای چاپ بسیاری از کارت های شناسایی و کارت های تراشه ای ایمن استفاده کرد.این چاپگر را می توان با یک نوار مغناطیسی ، رمزگذار تماسی و RFID گسترش داد. علاوه بر این ، Swiftpro K60 ، به عنوان یک چاپگر کارت انتقال مجدد، حکاکی لیزری را ارائه می دهد.چاپگر کارت با استفاده از رابط اترنت به راحتی در شبکه شخصی شما قرار می گیرد. برای جلوگیری از خم شدن کارتها ، یک صاف کننده کارت در دستگاه تعبیه شده است.

Swiftpro K60 بدون هیچ مشکلی روی کارت های شناسایی PVC ، ABS ، PC و PET چاپ و رمزگذاری می کند. به دلیل کیفیت چاپ بسیار بالا ، چاپگر کارت برای شرکت هایی در تمام صنایع که می خواهند کارت های شناسایی  را بر روی کارت های خام سفید تولید کنند، ایده آل است.

 

امنیت

عملکرد Security Erase  از نشت اطلاعات شخصی روی جوهر ریبون جلوگیری می کند و باعث می شود داده های شخصی روی ریبون ها قابل شناسایی نباشد.همچنین چاپ UV را با 256 سطح رنگ می تواند برای جلوگیری از جعل کارت های شناسایی استفاده کند.چاپ UV فقط با اشعه ماورا بنفش پدیدار می شود.  Swiftpro K60 برای امنیت شبکه ، از IPSec (IPv6 / IPv4) پشتیبانی می کند.این رمزگذاری از اطلاعات موجود در شبکه محافظت می کند.

 

ویژگی

  • چاپگر کارت غیر مستقیم
  • تراکم چاپ 600 DPI
  • قابل چاپ بر روی کارت های PVC ، ABS ، PC و PET
  • ارتباط از طریق USB 2.0 ,Ethernet
  • قابلیت رمزگذاری (مغناطیسی ، IC تماسی ، RFID)

نماد اعتماد الکترونیکی