درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

چاپگر عکس موبایل Prinics BP-250

چاپگر مستقیم عکس از موبایل

چاپگر موبایل Bolle Photo Plus BP-250 مخصوص چاپ عکس های گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل iOS و Android است و به کاربران اجازه می دهد تا عکس های خود را ویرایش کرده و چاپ کنند. این پرینتر قادر است روشنایی، کنتراست و رنگ عکس های گرفته شده با گوشی هوشمند را تنظیم کند. جوهر مصرفی از یک کارتریج تأمین می شود. فرایند چاپ عکس ها با این دستگاه بسیار آسان بوده و عکس ها با وضوح 300*300 اندازه 10*15 سانتی متر چاپ می شوند.

متفرقه

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

800

سبک و کوچک

این چاپگر کوچک و جمع و جور علیرغم توانایی چاپ عکس با سرعت و کیفیت بالا از پورت micro USB برخوردار است که می تواند با اتصال گوشی های هوشمند به آن ، آنها را شارژ کند. قابلیت چاپ عکس های پانوراما در دو قطع 4×11.1 و 4×16.4 از امکانات منحصر به فرد این چاپگر است.

استفاده راحت

فقط دستگاه تلفن همراه خود را به کانکتور وصل کرده و چاپ را شروع کنید! این دستگاه از طریق اپلیکیشن رایگان Bolle Photo Plus مستقیماً از تلفن هوشمند ، تبلت یا دوربین دیجیتال شما چاپ های با کیفیت بالا انجام می دهد. سیستم چاپگر همچنین باتری دستگاه شما را شارژ می کند تا در حین چاپ شارژتان کم نشود. در داخل برنامه می توانید تنظیمات رنگی انجام دهید ، حداکثر 10 نسخه را همزمان چاپ کنید ، کلاژهای عکس پانوراما ایجاد کنید و حتی کارت های تبریک ایجاد کنید.

چاپگر موبایل Bolle BP-250 با امکان چاپ، ویرایش و ایجاد عکس را به دلخواه شما برای تلفن های هوشمند صورت می دهد. این چاپگر با پورت های دوگانه برای دستگاه های اندروید طراحی شده است. و با اکثر مدل های گوشی های هوشمند موجود در بازار سازگار است. یک پورت USB-A نیز در دستگاه تعبیه شده است تا دوربین های دیجیتال و سایر دستگاه ها را به راحتی به چاپگر وصل کرده و عکس های دلخواهتان را چاپ کنید.

 

نماد اعتماد الکترونیکی