بخرید و 1,312,451 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال فریزر دوقلو سینجر مدل RF 6099

( )

Sinjer R 6099 W Refrigerator

یخچال فریزر دوقلو 36 فوت (18+18 فوت) سینجر یخساز عرض 60 مدل SRF-60W سفید با رتبه مصرف انرژی A، دارای گنجایش بالا ، مجهز به یخساز دستی، فریزر 8 کشو

جهت مشاهده سایر مدل های یخچال فریزر دوقلو کلیک کنید.

Sinjer - سینجر

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
دوقلو
36
1800
670
600+600
LED
5
4
ورق فلزی روغنی
کم صدا
اهرمی
8
24 ماهه
آریا پردیس البرز
A
2900491600049-2900491600032

همه انسا­ن­ ها و به ویژه بانوان در روز، ساعات بسیاری را با یخچال سروکار دارند و در واقع یخچال به یکی از وسایل بسیار با اهمیت برای منازل تبدیل شده است. در گذشته بیشتر بر جنبه محافظتی یخچال از مواد غذایی تاکید میشد ولی امروزه با توجه به خلاقیت شرکت­ های مختلف در زمینه تولید طرح­ های متنوع، یخچال به عنوان یکی از وسیله هایی  است که نقش مهمی در زیبایی منزل ایفا می­کند. به همین دلیل بهتر است تمامی افراد و به ویژه بانوان در انتخاب یخچالی که مناسب فضای آشپزخانه شان است دقت کافی به عمل آورند.

شرکت سینجر نیز با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه تولید لوازم آشپزخانه دارد؛ میتواند گزینه مناسبی برای انتخاب خانم­ های با سلیقه ایرانی باشد.

یکی از مزایای شرکت سینجر عرضه تکی یخچال و فریزر می­باشد؛ اما پیشنهاد می­شود که به منظور تکمیل شدن خدمات ارائه شده توسط این محصول به منظور رفاه بیشتر مصرف کننده، یخچال و فریزر با هم خریداری شوند. قرار گرفتن یخچال و فریزر در کنار هم (دوقلو) جلوه بخش آشپزخانه شما عزیزان خواهد بود. جنس بدنه این محصول، ورقه فلزی روغنی می­باشد و دستگیره آن اهرمی بوده و سیستم انجماد سریع آن منجر به حفظ طراوت و تازگی سبزیجات، گوشت و ... می­شود. تعداد طبقات درب یخچال 4 عدد است که فضای کافی برای چیدمان مواد غذایی فراهم می­سازد. طبقات یخچال نیز 5 عدد می­باشد که هر شخص می­تواند طبق سلیقه خود چیدمان را انجام دهد و دغدغه کم بودن فضا را نداشته باشد. طبقات شیشه ­ای موجب زیبایی هر چه بیشتر فضای درون یخچال شده است. وجود طبقات 8 گانه در فریزر این امکان را برای بانوانی که به تفکیک انواع گوشت و سبزیجات حساس هستند، فراهم آورده است.

 از دیگر امکانات این محصول میتوان به بوگیر بودن آن، فیلتر تصویه آب، سیستم کنترل هوشمند، رتبه مصرف انرژی A، آبسرد کن، صدای کم و یخ ساز بودن، اشاره کرد.

دلایل اعتماد به ما

هفته پیش این مدل یخچال رو از همین فروشگاه خریدم. دیروز نصبش کردم و خیلی راضی ام ازش چون ظاهرش مثل یخچال های خارجی میمونه
امیدوارم کیفیتش هم خوب باشه مرسی

چند ساله که استفاده میکنیم و راضی هستیم