درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی 2500 وات بلانتون مدل VC2501

جاروبرقی 2500 وات بلانتون مدل VC2501: توان مصرفی 2500 وات، دارای لوله تلسکوپی، کیسه دائمی، مجهز به پنل لمسی

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید، مشکی
کیسه دائمی با ظرفیت 4لیتر
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
کیسه دار
2500 وات
PR-021092

معرفی جاروبرقی 2500 وات بلانتون مدل VC2501

یکی از محصولات جدید شرکت بلانتون جاروبرقی 2500 وات مدل VC2501 است. این یخچال در دو رنگ  زیبا وکاربردی سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. جاروبرقی بلانتون بسیار قوی و با قدرت مکش بالاست و ظرف مدت زمان کوتاهی کلیه گرد و خاک و زباله‌ها را به طور کامل از زمین برای شما جمع‌آوری می‌کند. قدرت مکش 2500 وات واقعی این دستگاه خیال شما را بابت جمع‌آوری کلیه زباله‌ها راحت کرده است. در این مطلب سعی داریم شما را با این جاروبرقی پرقدرت بیشتر آشنا کنیم. همراه ما باشید:

کیسه دائمی جاروبرقی بلانتون:

این جاروبرقی مجهز به یک کیسه دائمی است و تا مدتها برای شما کار می‌کند بنابراین برعکس کیسه‌های یکبار مصرف که پس از هر بار پرشدن می‌بایست تعویض شوند. این کیسه نیازی به تعویض ندارد. پس از هر بار پر شدن آن را خالی کرده وشست‌وشو کنید و مجدد داخل مخزن جای‌گذاری کنید. ممکن است تصور کنید که خالی کردن کیسه دائمی کار دشواری است و شما را به دردسر می‌اندازد، البته این صحبت کاملا صحیح است اما کیسه جاروبرقی بلانتون 4 لیتر گنجایش داشته وبسیار دیر ظرفیت آن تکمیل خواهد شد. بنابراین نگران تعویض هر روزه کیسه نباشید. 

لوله تلسکوپی جاروبرقی بلانتون:

یکی از امکانات جدید جاروبرقی‌ها دارا بودن لوله تلسکوپی است. حال این لوله چیست وچه کاربردی دارد؟ لوله تلسکوپی به لوله‌ای گفته می‌شود که قابلیت تغییر اندازه و طول داشته باشد. لوله تلسکوپی جاروبرقی بلانتون به افرادی که دچار مشکلات کمر درد هستند کمک می‌کند که هم اندازه قد خود لوله را تنظیم کرده و برای جارو برقی کشیدن خم نشوند. همچنین کسانی که قد کوتاه یا بلندی دارند به راحتی لوله را با اندازه قد خود تنظیم نمایند. 

جمع بندی:

جاروبرقی بلانتون مدل VC2501 با امکانات به روز مانند پنل لمسی، لوله تلسکوپی و فیلتر بهداشتی در دسته محصولات مدرن بازار است. توان مصرفی بالای 2500 واتی این جارو با قدرت بسیار بالا تمامی آشغال‌ها و گرد وغبار ریز و درشت را برای شما جمع‌آوری کرده و به مخزن خود هدایت می کند. 

نماد اعتماد الکترونیکی