برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی AEG مدل VX9-4-8IBM

( )

جارو برقی 460 وات آاگ (AEG)، محصول کمپانی AEG آلمان، دارای مخزنی با گنجایش 5 لیتر، دارای فیلتر بهداشتی 3 مرحله ای قابل شست و شو، کم صدا و کارآمد

AEG- آاگ

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبی متالیک
7/6 کیلوگرم
69 دسی بل
کیسه دار
460
9
5 لیتر
12 متر

جاروبرقی AEG مدل VX9-4-8IBM محصول کمپانی AEG آلمان است که در کشور ایتالیا ساخته می شود. جارو برقی آاگ دارای موتور کمپرسور با توان 460 وات می باشد که موجب مکش قوی و مصرف پایین برق آن می شود.

aeg

جارو برقی AEG با داشتن لوله تلسکوپی ارگونومیک خوش دست است و سادگی کار کردن با آن مانع از آسیب رسیدن به مبلمان منازل شما می شود. همچنین با دارا بودن فیلتر بهداشتی ذرات گرد و غبار را به خوبی جذب می کند که این ویژگی برای افرادی که مبتلا به آلرژی و آسم هستند بسیار حائز اهمیت است.

آاگ

جارو برقی AEG به علت داشتن نشانگر پر بودن مخزن، شما را از میزان ظرفیت باقی مانده آگاه می سازد. طول کابل برق این جارو برقی 9 متر می باشد که به شما این امکان را می دهد تا شعاع 12 متری را بدون اینکه اتصال جارو برقی را از پریز برق قطع نمایید، پاک سازی کنید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیم جمع کن خوکار اشاره کرد که به وسیله ی آن به راحتی می توان کابل برق را از سطح زمین جمع آوری نمود. چرخ های نرم جارو برقی های آاگ امکان حرکت سریع و آسان آن را فراهم می سازد. میزان صدای این دستگاه 69 دسی بل بوده و از این نظر در گروه جارو برقی های کم صدا طبقه بندی می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن دو پارو مخصوص موکت و فرش اشاره کرد. گنجایش مخزن این جارو برقی 5 لیتر می باشد.

جارو برقی آلمانی

نماد اعتماد الکترونیکی