بخرید و 332,150 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آریت هوم
تعداد محصولات: 111
رتبه فروشگاه:
(2)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی رباتیک هوشمند آریته مدل AR 2711

( )

Ariete AR 2711 Briciola

جاروبرقی رباتیک هوشمند آریته ( Ariete ) مدل AR 2711 دارای ریموت کنترل، قابلیت برنامه ریزی زمانی برای کار، بازگشت به سمت شارژر به صورت خودکار، دارای مخزن 0/5 لیتری و مجهز به فیلتر هپا

Ariete - آریته

94,900,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید سبز
9 سانتی متر
34 سانتی متر
3/5 کیلوگرم
رباتیک
1300
دارای شارژر
0/5 لیتر
هپا
1/5
3/5
دارای عملکرد توربو- حرکت به جهات مختلف

جاروبرقی رباتیک هوشمند آریته Ariete مدل AR 2711 یکی از محصولات شرکت ایتالیایی آریته است که در زمینه تولید لوازم برقی خانه و آشپزخانه فعالیت دارد. این جاروبرقی هوشمند بی نظیر، قابلیت تمیز کردن کف، فرش، موکت و زیر مبلمان و میزها را به صورت هوشمند و اتوماتیک دارد. این جارو برقی مجهز به یک ریموت کنترل با صفحه کنترل LED است که از طریق آن می توان برنامه های زمانی جهت شروع نظافت توسط جارو برقی و یا مسیر حرکت آن را تعریف کرد. منبع تغذیه این دستگاه شارژ باتری است و در زمانی که شارژ آن کاهش می یابد، جارو به صورت خودکار به سمت شارژر باز می گردد و زمان لازم برای شارژ کامل باتری، 3/5 ساعت است و پس از آن می توان به مدت 1/5 ساعت از دستگاه استفاده کرد. سنسورهای حساسی که در این جاروبرقی رباتیک تعبیه شده اند، مانع از سقوط دستگاه در اختلاف سطوح مانند پله ها می شوند. پاک کردن و نظافت در این جاروبرقی هوشمند به صورت اتوماتیک و با توجه به نوع مکان، تغییر می کند و این محصول می تواند به راحتی کناره ها و قرنیزهای دیوار، زیر میز و کابینت، روی سطوح سرامیک و پارکت و یا فرش و موکت را با حرکات دورانی، زیک زاگی و بالا و پایین خود، کاملاً تمیز نماید. همچنین سیستم مکش این دستگاه بسیار قوی بوده و وجود فیلتر هپا برای جذب بهتر گرد و غبار و همچنین دو برس در کناره های دستگاه، باعث افزایش کیفیت تمیز کردن و نظافت می شود. عملکرد توربو برای نظافت مکان هایی که کثیف تر هستند نیز در این جاروبرقی هوشمند در نظر گرفته شده است. 

جاروبرقی رباتیک هوشمند آریته Ariete مدل AR 2711 با طراحی دایره ای با قطر 34 سانتی متر، وزن 3/4 کیلوگرم و با مخزن گرد و غبار به گنجایش 0/5 لیتر در رنگ سفید-سبز تولید و به بازار عرضه شده است تا لذت پاکیزگی منزل به سبک هوشمند را برای شما به ارمغان آورد.

جهت مشاهده جاروبرقی رباتیک هوشمند آریته مدل AR 2712 کلیک کنید.

نماد اعتماد الکترونیکی