برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

جاروبرقی AEG مدل VX9-4-5ST

( )

جارو برقی 460 وات آاگ (AEG)، محصول کمپانی AEG آلمان، دارای مخزنی با گنجایش 5 لیتر، دارای فیلتر بهداشتی 2 مرحله ای قابل شست و شو، کم صدا و کارآمد

AEG- آاگ

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آبی تیره
240 میلی متر
510 میلی متر
305 میلی متر
7/84 کیلوگرم
69 دسی بل
کیسه دار
460
9
5 لیتر
12 متر

جارو برقی AEG مدل VX9-4-5ST از محصولات کمپانی AEG آلمان می باشد که در کشور ایتالیا ساخته می شود. جارو برقی AEG با داشتن موتور کمپرسور و توان مکش 460 وات یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد که توان مکش بالا و میزان مصرف انرژی پایین دارد.

aeg

لوله تلسکوپی ارگونومیک جارو برقی های AEG بر خوش دست بودن و استفاده راحت از آن، می افزاید. فیلتر بهداشتی جارو برقی آاگ موجب جذب کامل ذرات گرد و غبار گردیده و سلامتی افراد مبتلا به آسم و آلرژی را تضمین می نماید.

لوازم خانگی

این جارو برقی با داشتن نشان گر پر بودن مخزن، ما را از ظرفیت باقی مانده جارو برقی آگاه می سازد. طول کابل برق این جارو برقی 9 متر می باشد که به شما این امکان را می دهد تا شعاع 12 متری را بدون اینکه اتصال جارو برقی را از پریز برق قطع نمایید، پاک سازی کنید. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به سیم جمع کن خوکار اشاره کرد که به راحتی می توان کابل برق را از سطح زمین جمع آوری نمود. چرخ های نرم جارو برقی های آاگ امکان حرکت سریع و آسان آن را فراهم می سازد.میزان صدای این محصول 69 دسی بل بوده و از این نظر در گروه جارو برقی های کم صدا طبقه بندی می شود. جارو برقی AEG برای نظافت بهتر سطح فرش و موکت دارای دو پارو جداگانه است.

لوازم خانگی آلمانی

نماد اعتماد الکترونیکی