بخرید و 185,150 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آریت هوم
تعداد محصولات: 111
رتبه فروشگاه:
(2)

بخار شوی آریته مدل AR 4217

( )

Ariete AR 4217 MV7 Hydro

بخار شوی آریته ( Ariete ) مدل AR 4217 با قدرت 1400 وات، مجهز به مخزن آب 1/5 لیتری، مخزن بخار آلومینیومی و مخزن فشار، مناسب برای تمیز کردن عمیق کلیه سطوح و همچنین قدرت پاک کنندگی با فشار بالای آب

Ariete - آریته

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی
7/63 کیلوگرم
6
کف- دیوار- شیشه و اتومبیل
1/5
1400
1/5 ساعت شست و شو با بخار- 30 دقیقه بخار و آب همزمان
4 بار
هست
هست
با حرکت 360 درجه

بخار شوی آریته Ariete مدل AR 4217 یکی از محصولات شرکت ایتالیایی آریته است که در زمینه تولید لوازم برقی خانه و آشپزخانه فعالیت دارد. این محصول بی نظیر می تواند به منظور نظافت انواع کف، شیشه و یا دیوار مورد استفاده قرار گیرد. همچنین علاوه بر عملکرد معمول، قابلیت تمیز کردن انواع سطوح و حتی شستن اتومبیل به وسیله فشار آب بالا را نیز دارد که این قابلیت باعث می شود تا بتوانید از عملکرد همزمان آب و بخار برای تمیز کردن و ضدعفونی سطوح استفاده نمایید. این بخار شوی دارای مخزن 1/5 لیتری آب بوده و فناوری refill به شما اجازه می دهد تا از آن به صورت مداوم استفاده نمایید. بدین صورت مدت زمان شست و شو با بخار در این دستگاه 1/5 ساعت و مدت زمان شست و شو با بخار و آب گرم به طور همزمان، معادل 30 دقیقه می باشد.

میزان بخار خروجی توسط دستگاه، قابل تنظیم بوده و فشار پرتاب بخار آن 4 بار می باشد. به همراه این محصول، برس کف شور، برس کوچک با قابلیت آبگیری شیشه، برس گرد و همچنین نازل بخار ارائه می شود که این برس ها با قابلیت چرخش 360 درجه خود می توانند تمامی نقاط را به آسانی نظافت نمایند. طول سیم برق این دستگاه 6 متر و طول شلنگ بخار آن 2 متر است که استفاده از بخارشوی را آسان می سازد. همچنین یک کیف برای اتصالات، لوله های اضافه، ژیگلور 90 درجه، قیف برای آسان ریختن مواد شوینده به داخل دستگاه و روکش پارچه ای دستگاه نیز از دیگر اقلام همراه بخار شوی آریته Ariete مدل AR 4217 می باشد. 

جهت مشاهده و خرید سایر مدل های بخارشوی کلیک کنید.

دلایل اعتماد به ما