بخارشوی همیلتون مدل SH 8831

( )

بخارشوی همیلتون (Hamilton) مدل SH 8831، مناسب برای شست و شوی زمین، شیشه و دیوار، توان 1600 وات، دارای نازل مخصوص شیارهای کوچک

Hamilton - همیلتون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

33cm
58cm
41cm
7/800kg
5
زمین، شیشه و دیوار
1/6
1600
4 بار
هست

از بین بردن لکه ها و چربی ها از روی سطوح کف پوش، مبلمان و فرش ها همواره مشکلی بوده که امروزه حل کردن آن به کمک وسایلی همچون بخارشوی ها، به سادگی امکان پذیر شده است. بخارشوی همیلتون مدل SH-8831 یک بخارشوی بسیار پر قدرت با کارایی های فراوان برای مصارف خانگی است.  

بخارشوی

بخارشوی همیلتون با توان 1600 واتی خود قادر است تا کلیه لکه ها را از بین برده و تمیزی را برای شما به ارمغان آورد. ظرفیت مخزن آب 1/6 لیتری در این دستگاه باعث شده که شما بتوانید به راحتی عمل نظافت منزل خود را انجام داده و نگران تمام شدن آب دستگاه نباشید. همچنین طول سیم این بخارشوی بلند بوده و حیطه فعالیت شما را گسترده تر کرده و امکان کار با آن را به راحتی فراهم نموده است. اقلام جانبی عرضه شده به همراه بخارشوی همیلتون شامل نازل مخصوص شیارهای کوچک، لوله خرطومی، گوشه گیر، کف شوی و ظرف آب است که دسترسی به تمام نقاط را به آسانی ممکن می سازد. بخارشوی همیلتون باقابلیت لکه زدایی و پاک کنندگی زمین، شیشه و دیوار و با قیمت مناسب انتخاب خوبی برای پاکیزگی منازل شما است.

دلایل اعتماد به ما