برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آب معدنی 640CC ABIRAN

( )

استاندارد آب آشامیدنی بدون نیترات آبیران 640 سی سی: برطرف کننده کامل عطش انسان و درست بودن میزان آب در پت

حداقل تعداد برای خرید این محصول : 2

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

از خانواده و فرزندان خود محافظت کنید:

فواید نوشیدن انواع آب معدنی

نوشیدن یک لیوان آب معدنی میتواند مسیر زندگی شما را دچار تغییر کند و راه موفقیت را برای شما باز کند ، شاید از این جمله تعجب کنید اما آب معدنی سرشار از املاحی میباشد که میتواند سیستم عملکرد بدن شما را تنظیم کند تا به بهترین شکل ممکن کار کند ، املاح موجود در آب معدنی خستگی بدن را از بین میبرد شما میتوانید با نوشیدن آب معدنی خستگی روزانه را از بدن و تن خود بیرون کنید و در عوض انرژی دوباره به خود ببخشید همچنین آب معدنی در شادابی پوست شما بسیار تاثیر گذار میباشد .
اگر میخواهید دندان هایی سفید داشته باشید حتما آب معدنی بنوشید همچنین نوشیدن انواع آب معدنی به شما کمک میکند تا سموم بدنتان دفع شود و باعث شود تا از امراض مختلف در امان بمانید ،انواع آب معدنی در صورتی که واقعا آب معدنی باشد با توجه به نوع آن میتواند مشکلاتی همچون: کم خونی، مشکلات گوارشی ، درد مفاصل و هزاران بیماری دیگر را درمان کند و یا حتی باعث جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها شود .

نیترات چیست؟ 

نیترات No-3 یکی از آنیون ها ی معدنی است که در نتیجه اکسید اسیون نیتروژن عنصری حا صل می شود. این ماده یکی از عناصر بسیار ضروری برای سنتز پروتئین در گیاهان است و نقش مهمی را در چرخه نیتروژن دارد، نیترات از طریق اکسیداسیون طبیعی تولید و بنا براین در تمام محیط زیست یافت می شود. فاضلاب های شهری، صنعتی، مواد دفعی حیوانی وگیاهی در شهرهای بزرگ که دارای نیتروژن آلی هستند به خاک دفع می شوند. دراثر فعالیت میکروارگانیزم های خاک نیتروژن آلی به یون آمونیوم NHتبدیل شده که به این پدیده Ammonifcationگفته می شود. خاک توانائی نگهداری این ترکیب رادر خود دارد اما به مرور طی پدیده دیگری به نام Nitrificationبخشی از یون آمونیوم ابتدا به نیتریت(No) وسپس به نیترات تبدیل می شود لایه سطحی خاک قادر به حفظ و نگهداری این دو ترکیب نبوده و در نتیجه نیتروت و نیترات به آبهای زیر زمینی راه می یابند.

از آن جائی که نیترات در آب به صورت محلول وجود دارد روش های معمول تصفیه آب قادر به حذف آن نیستند از این‌ رو نیاز به آن دسته از روش های تصفیه پیشرفته می باشد که قادر به کاهش آلاینده های محلول هستند. از سوی دیگر چرخه نیترات سازی در شهرهایی که دفع نادرست فاضلاب از طریق چاه های جذبی انجام می شود همچنان ادامه دارد و مشکل تولید پیوسته نیترات و انتشارآن به آب های زیرزمینی راسبب می گردد.

آنچه مسلم است امروزه با رشد روز افزون جمعیت در شهرهای بزرگ آلودگی آب آشامیدنی رو به افزایش است. دفع نادرست فاضلاب های شهری از طریق چاهای جذبی، مصرف بی رویه مواد شوینده و پاک کننده بهداشتی که از طریق چاههای جذبی فاضلاب به اعماق زمین نفوذ کرده و سفره های آب زیرزمینی را آلوده می کنند، استفاده از کودهای شیمیایی و حیوانی، استفاده از آفت کش ها و حشره کش ها و … از جمله دلایل اصلی آلودگی آب آشامیدنی انسانها هستند. در این میان سمومی مانند نیترات، آهسته و پیوسته سلامتی فرزندان ما را تهدید می کنند. این درحالی است که اثرات منفی نیترات حداقل ۱۵ سال بعد از مصرف آشکار خواهد شد. وجود این ماده خطرناک در آب آشامیدنی خصوصا برای نوزادان و زنان باردار عوارض جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. 

 ویژگی های آب آشامیدنی ABIRAN:

  • وزن پت های برند ابیران استاندارد است وزن 640 سی سی برای آب معدنی کامل ترین وعده برای نوشیدن آب نیز میباشد
  • مقدار وزن نیم لیتری در آب های آشامیدنی مناسب نیست زیرا باعث کبد چرب میشود
  • مقدار یک ونیم لیتری در آب های آشامیدنی زیاد از حد است و برای بدن ضرر دارد
  •  نیترات باعث سرطان می شود(NITRITE=0)

موارد استفاده:

  • برای جشن تولد و مهمانی هایتان
  • جلسات
  • همایش و کنسرت ها
  • تالارها
  • رستوران و کافی شاپ ها

حدود ترکیبات:میلی گرم/لیتر:

  1. کلسیم: 47/5
  2. منیزیم: 8/2
  3. فلوئورید: 0/13
  4. کلراید: 6/4
  5. نیتریت: 0
  6. سدیم: 4/1
  7. سختی کل: 154
  8. مواد جامد: 18

نماد اعتماد الکترونیکی

سلام، من خیلی دنبال آب آشامیدنی آبیران بودم اما قیمت هاش خیلی بالا رفته بود آیا قیمتهای آبیران این سایت به روز هست؟ من استفاده روزمرم بود فوق العاده آب سبک و خوبی است