برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آب معدنی داماش 1.5 لیتر

آب معدنی 1.5 لیتری داماش برطرف کننده کامل عطش انسان 

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

از خانواده و فرزندان خود محافظت کنید:

فواید نوشیدن انواع آب معدنی

نوشیدن یک لیوان آب معدنی میتواند مسیر زندگی شما را دچار تغییر کند و راه موفقیت را برای شما باز کند ، شاید از این جمله تعجب کنید اما آب معدنی سرشار از املاحی میباشد که میتواند سیستم عملکرد بدن شما را تنظیم کند تا به بهترین شکل ممکن کار کند ، املاح موجود در آب معدنی خستگی بدن را از بین میبرد شما میتوانید با نوشیدن آب معدنی خستگی روزانه را از بدن و تن خود بیرون کنید و در عوض انرژی دوباره به خود ببخشید همچنین آب معدنی در شادابی پوست شما بسیار تاثیر گذار میباشد .
اگر میخواهید دندان هایی سفید داشته باشید حتما آب معدنی بنوشید همچنین نوشیدن انواع آب معدنی به شما کمک میکند تا سموم بدنتان دفع شود و باعث شود تا از امراض مختلف در امان بمانید ،انواع آب معدنی در صورتی که واقعا آب معدنی باشد با توجه به نوع آن میتواند مشکلاتی همچون: کم خونی، مشکلات گوارشی ، درد مفاصل و هزاران بیماری دیگر را درمان کند و یا حتی باعث جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها شود .

چشمه آب معدنی داماش:

این چشمه معدنی در روستای داماش از توابع بخش عمارلو شهرستان رودبار واقع شده است. روستای داماش در ارتفاع 2200 متری از سطح دریا واقع شده است. مسیر دسترسی به این محل عبور از کمربندی قزوین به سمت گردنه کوهین و خروج از جاده اصلی به طرف لوشان است. پس از طی مسافت 40 کیلومتر منطقه جیرنده واقع شده است که از این زمان با طی مسافت 7 کیلومتر دهکده‌ای کوچک و باصفا در میان دشتی سبز به نام داماش قرار دارد.

چشمه آب معدنی داماش دارای انواع املاح معدنی کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم است. شاخه‌ای از آب چشمه به حوضچه‌ای در مرکز روستا هدایت می‌شود و مورد استفاده مردم روستا قرار می‌گیرد و بقیه آن از طریق بسته‌بندی در کارخانه آب معدنی داماش به سایر نقاط کشور ارسال می‌گردد.

نماد اعتماد الکترونیکی