یخچال و فریزر دو قلو جی پلاس مدل GRF-M2515LW/FW

0یخچال و فریزر دو قلو جی پلاس مدل GRF-M2515LW/FW مجهز به سیستم جریان هوای چندگانه، فناوری سرمایش و انجماد سریع، دارای کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد و آبسردکن با مخزن آب می باشد.

 G plus - جی پلاس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دوقلو
28
185
710
120
2
4
4
4
4
265
2
612
++A
۲۹۰۲۰۹۶۶۰۰۹۹۸ ۲۹۰۲۰۹۶۶۰۰۹۷۴
347
نوفراست

 با طراحی بسیار زیبا و تکنولوژی بدون برفک می باشد. از مواد اولیه مرغوب در قطعات این یخچال استفاده شده است.

این محصول مجهز به دریچه گردش هوای هوشمند است، این ویژگی باعث می شود که جریان هوا گردش پیدا کرده و سبب تازه ماندن محتویات داخل آن می شود. سیستم گردش هوای چند گانه باعث می شود سرمای مطلوب داخل یخچال جریان داشته باشد.

این یخچال و فریزر مجهز به فیلتر نانو هوا که برای تصفیه هوای داخل یخچال تهویه شده است و مانع از پیچیدن بوی بد یخچال می شود و خاصیت آنتی باکتریال آن از کپک زدن مواد غذایی به مدت طولانی جلوگیری می کند. نوار دور درب آنتی باکتریال مانع از ورود میکروب ها به داخل یخچال می شود.

این یخچال و فریزر دو قلو جی پلاس مدل GRF-M2515LW/FW مجهز به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات تازه می باشد. طبقات یخچال به صورتی طراحی شده که می توانید با نظم و سلیقه محتویات را درون یخچال جای دهید. فضای جادار یخچال به سبب امکان قراردادن محتویات بیشتر مورد نیاز مخاطب می باشد. این یخچال از طبقات شیشه ای ضد شوک حرارتی برخوردار می باشد.

قابلیت باز شدن درب از هر دو طرف، هشدار باز بودن درب و نمایشگر لمسی جلوه ای خاص با کاربری آسان به این محصول می بخشد.

                                              M2515M2515

ویژگی دیگر یخچال و فریزردو قلوجی پلاس مدل GRF-M2515LW/FW مجهز بودن آن به کمپرسور با تکنولوژی نسل برتر است. این یخچال دارای بالاترین بازده خنک کنندگی با برچسب انرژی پایین می باشد. وجود سنسورهایی از جمله کنترل دما و کنترل دیجیتال باعث می شود نظارت بر دمای آن تسهیل یابد. سیستم کنترل دما سبب تازه و سالم ماندن میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی می شود.

این یخچال و فریزر مجهز به فناوری سرمایش و انجماد سریع می باشد. طبقات کوچکی روی درب فریزر برای مواد غذایی و بسته های کوچک قرار دارد.از طریق صفحه نمایش لمسی روی درب  فریزر می توانید دمای فریزر را نسبت به محتویات داخل آن  تنظیم نمایید.

نصب این محصول با کیفیت ایرانی توسط شرکت گلدیران در سراسر کشور صورت خواهد گرفت.

دلایل اعتماد به ما