بخرید و 1,155,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: شاتل گاز
تعداد محصولات: 234
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال و فریزر دو قلو اسنوا مدل 1190GW

یخچال و فریزر دو قلو اسنوا مدل 1190 رنگ سفید متالیک، مجهز به آبسردکن اتوماتیک، سیستم نوفراست ( بدون برفک)،  نمایشگر لمسی LED، مصرف انرژی A+

Snowa - اسنوا

330,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دوقلو
38
1800
601
2
5
5
2
6
+A
سفید متالیک
675
مکانیکی پورتابل

یخچال فریزر دو قلو اسنوا 38 فوت مدل S6-1190GW دارای کمپرسور نسل جدید پربازده می باشد. این کمپرسور کم مصرف بوده و بازدهی بالایی دارد ، دارای قدرت سردکنندگی فوق العاده بوده و صدای کمی تولید می کند. همچنین با استفاده از این کمپرسور مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش می یابد.این مدل از یخچال فریزر دوقلو 38 فوت اسنوا دارای رده انرژی A+ می باشد که بسیار بهینه است. میزان صدای یخچال در حدود 38 دسی بل می باشد که در نوع خود بسیار پایین است. از دیگر قابلیت های موجود در یخچال فریزر دوقلو اسنوا 38 فوت می توان به وجود حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی ، حسگرهای داخلی هوشمند تشخیص دمای داخلی که 4 عدد می باشد؛ سیستم گردش هوای سه بعدی که تمام نقاط را در برمیگیرد ، سیستم سرمایش دوگانه ، سیستم هشدار باز بودن درب که کاهش مصرف انرژی و همچنین بالا بردن راندمان یخچال را اشاره کرد.  سیستم روشنایی یخچال نیز با لامپ های LED کم مصرف و پربازده روشن می شود. طبقات از جنش شیشه مقاوم در برابر کاهش دما و مقاومت در برابر سنگینی اقلام بر روی آن است. فیلتر موجود در یخچال نیز از جنس نانو کربن می باشد و هوای داخلی یخچال و فریزر همیشه تمیز و پاکیزه است.

یخچال فریزر دوقلو اسنوا 38 فوت مدل S6-1190GW دارای سیستم سرمایش هوشمند بوده و در زمان کوتاهی سرمای مورد نظر در دسترس می باشد علاوه بر آن سرمای یکنواخت به همه ی نقاط یخچال نفوذ می کند تا مواد غذایی را در همه حال تازه نگه دارد.

نماد اعتماد الکترونیکی