بخرید و 2,012,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فريزر دوقلو بلانتون مدل BAM RE/FR 2021

یخچال فريزر دوقلو بلانتون مدل BAM RE/FR 2021 دارای سیستم هوشمند تنظیم رطوبت و دما Smart Eco Syste، نمایشگر مجهز به قفل کودک، کندانسور مخفی، قابلیت انجماد سریع، سیستم بدون برفک(نوفراست) می باشد.

Blanton - بلانتون

559,950,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دوقلو
40
1800
684
595
2
5
4
اهرمی
7
2
310
5
675
365

جريان هوا گردش پيدا کرده و سبب تازه ماندن محتويات داخل آن می شود. سيستم گردش هوای چند گانه باعث می شود سرمای مطلوب داخل يخچال جريان داشته باشد.
یخچال فريزر دوقلو بلانتون مدل BAM RE/FR 2021 مجهز به فيلتر نانو هوا که برای تصفيه هوای داخل يخچال تهويه شده است و مانع از پيچيدن بوی بد يخچال می شود و خاصيت آنتی باکتريال آن از کپک زدن مواد غذايی به مدت طولانی جلوگيری می کند. نوار دور درب آنتی باکتريال مانع از ورود ميکروب ها به داخل يخچال می شود.
اين يخچال و فريزر دو قلو مجهز به محفظه نگهداری ميوه و سبزيجات تازه می باشد. طبقات يخچال به صورتی طراحی شده که می توانيد با نظم و سليقه محتويات را درون يخچال جای دهيد. فضای جادار يخچال به سبب امکان قراردادن محتويات بيشتر مورد نياز مخاطب می باشد. اين يخچال از طبقات شيشه ای ضد شوک حرارتی برخوردار می باشد.
ويژگی ديگر یخچال فريزر دوقلو بلانتون مدل BAM RE/FR 2021 مجهز بودن آن به کمپرسور با تکنولوژ نسل برتر است. اين يخچال دارای بالاترين بازده خنک کنندگی با برچسب انرژی پايين می باشد. وجود سنسورهايی از جمله کنترل دما و کنترل ديجيتال باعث می شود نظارت بر دمای آن تسهيل يابد. سيستم کنترل دما سبب تازه و سالم ماندن ميوه، سبزيجات و مواد پروتئينی می شود.
اين يخچال فريزر مجهز به سيستم ذوب برفک می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی