بخرید و 2,427,040 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77

یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت مدل اکسپلور

مجهز به کمپرسور اینورتر، مصرف انرژی پایین، آبسردکن اتوماتیک

Depoint - دیپوینت

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دوقلو
1800
760
600
دستگیره مخفی
340
790
A
450

يکي از محصولات  دیپوینت يخچال و فريزردوقلو  مدل اکسپلور مي باشد.

اين محصول مجهز به سيستم سرمايش هوشمند است، اين ويژگي باعث مي شود که جريان هوا گردش پيدا کرده و سبب تازه ماندن محتويات  داخل آن مي شود. سیستم گردش هوای سه بعدی باعث می شود سرمای مطلوب داخل یخچال  جریان داشته باشد.

همچنين فيلتر ضد بو در يخچال تهويه شده مانع از پيچيدن بوي بد مي شود. ويژگي ديگر  یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل اکسپلور اين است که يخساز اتوماتيک يخچال متصل به آب شهري مي شود و هميشه امکان آشاميدن آب خنک با تکه هاي يخ داخل ليوان براي شما فراهم است. 

يخچال و فريزر دوقلو مدل   اکسپلور دیپوینت داراي محفظه نگهداري ميوه و سبزي مي باشد و ميوه و سبزي مورد نياز شما را تا اتمام آن تازه نگه مي دارد. طبقات يخچال به صورتي طراحي شده که مي توانيد با نظم و سليقه محتويات را درون يخچال جاي دهيد و فضاي جادار یخچال به سبب امکان قراردادن محتويات بيشتر، مناسب برای  خانواده های پر جمعیت می باشد. این یخچال  از طبقات شیشه ای ضد شوک حرارتی  برخوردار می باشد.

قابليت ديگر یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل  اکسپلور مجهز بودن آن به کمپرسور اينورتر است. اين يخچال داراي بالاترين بازده خنک کنندگي با برچسب انرژي پايين مي باشد. وجود سنسورهايي از جمله کنترل دما و کنترل ديجيتال باعث مي شود نظارت بر دماي آن تسهيل يابد. سیستم کنترل دما سبب تازه و سالم ماندن میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی می شود. همچنین این سنسور کنترل دما  درجه دمای فضای داخلی و بیرونی را تشخیص می دهد و به سامانه کنترل دیجیتال انتقال می دهد که با وجود کمپرسور اینورتر  دارای بهینه ترین مصرف انرژی و کم صدا می باشد. 

یخچال و فریزر دو قلو دیپوینت مدل اکسپلور مجهز به سیستم  ذوب برفک اتوماتیک هوشمند است . 

 

دلایل اعتماد به ما