درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر دوقلو دوو 0020SS

مجهز به یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری، سیستم نو فراست (بدون برفک)، مصزف انرژی A+

Daewoo - دوو

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

1800 میلی‌متر
600 میلی‌متر
660 میلیمتر
40
5 طبقه + 2 کشو
6
5 طبقه + 2 کشو
4
+A
استیل

 یکی از جدید ترین یخچال فریزر های دوقلو دوو ، یخچال فریزر دوقلو 40 فوت مدل 0020SS   مجهز به سیستم سرمایش هوشمند بوده و در فاصله زمانی کوتاه به سرمای مطلوب می رسد.

یخچال فریزر دوقلو دوو مدل 0020SS  با طراحی زیبا و جادار ، نیاز هر خانواده ای را برطرف میکند. درب یخچال  دارای 5 طبقه می باشد.  فریزر دارای 2  عدد کشو و 5 طبقه است . درب فریزر این یخچال 4 طبقه دارد.   علاوه بر این جریان هوای سرد به همه جا نفوذ پیدا می کند تا مواد غذایی را در همه حال تازه نگه دارد. یخساز و آبسردکن از ویژگی های مهم محصول به حساب می آید. آب سرد و لیوان پر از تکه های یخ در هر زمان که بخواهید برای شما محیّا است .

این یخچال و فریزر مجهز به سیستم بدون برفک  نوفراست می باشد. در تمام طول سال یخچال نه یخ می زند نه برفک و همیشه تمیز می ماند. به همین دلیل مصرف انرژی آن بسیا ر پایین است.از ویژگی های بارز این یخچال دو قلو دوو مدل 0020SS  سیستم گردش هوای چندگانه ، سرمایش هوشمند، مخفظه کنترل رطوبت ، یخساز پرتابل و آبسردکن اتوماتیک متصل به آب شهری می باشد.

سیستم روشنایی یخچال نیز با لامپ های LED کم مصرف و پر بازده روشن می شود. طبقات از جنس شیشه مقاوم در برابر کاهش دما و مقاومت در برابر سنگینی وسایل بر روی آن است. فیلتر موجود در یخچال نیز از جنس نانو کربن می باشد و هوای داخلی یخچال و فریزر همیشه تمیز و پاکیزه است . یخچال  فریزر دو قلو  دوو 40 فوت مدل 0020SS دارای کمپرسور نسل جدید پر بازده می باشد. این مدل از یخچال  و فریزر دو قلو دارای مصرف انرژی A+ می باشد.  

نماد اعتماد الکترونیکی