درباره فروشگاه: آپادانا مبین
تعداد محصولات: 27

یخچال فریزر دوقلوی وست پوینت مدلWVNC2619ERK،WNMC3619ERWDIK سفید

( p13508s128r0 )

یخچال فریزر دوقلوی وست پوینت مدلWVNC2619ERK،WNMC3619ERWDIK، آبسردکن‌دار، نمایشگرLED، بدون برفک، نوفراست، آبریزدار، صفحه نمایش هوشمند، فناوری جریان هوای چندگانه، لاستیک دور درب یخچال آنتی باکتریال، اخطار باز ماندن درب،رتبه مصرف انرژی +A.

WestPoint - وست پوینت

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

148 کیلوگرم
دوقلو
LED
1
7
شیشه مقاوم نشکن
42 دسی بل
7
6
702
+A

یخچال فریزر دوقلوی وست پوینت مدلWVNC2619ERK،WNMC3619ERWDIK، از دو دستگاه مجزا ولی در عین حال هماهنگ تشکیل شده است، این مجموعه با ظرفیت 351 لیتر برای یخچال و 351 لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. این یخچال برای خانواده‌های معمولی و پر جمعیت بسیار مناسب است و به طور کلی برای کسانی مناسب هستند که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می‌کنند. 

این یخچال دارای ویژگی نوفراست می‌باشد بدین صورت که هوای خنک توسط فن به داخل کابین هدایت می‌شود و طوری طراحی شده‌اند که برفک حاصله از رطوبت، توسط دستور برد الکتریکی یا تایمر با روشن شدن المنت برفک‌ها آب می‌شوند و از طریق یک مسیر به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می‌شود و آنجا نیز توسط گرمای کمپرسور (‌موتور یخچال‌) تبخیر می شود .که این عمل باعث کمک به خنک‌سازی کمپرسور هم می‌شود و شما در این سیستم هیچگونه برفکی نمی بینید.

طبقات فریزر عمدتا حالت کشویی دارند، طبقات شیشه‌ای دستگاه از مقاومت زیادی در برابر وزن موادغذایی برخوردارند. علاوه‌ براین دو کشوی مخصوص نگهداری میوه، سبزیجات و... در قسمت پایینی یخچال واقع شده‌اند.

 گفتنی است این یخچال مجهز به آبریز بیرونی است که نیاز به باز و بسته‌کردن درِ یخچال را بسیار کمتر می‌کند. مخزن آبریز داخل درِ یخچال قرار گرفته و به صورت دستی پر می‌شود. طبقه‌ی مخصوصی با طراحی موج‌دار در قسمت بالای یخچال تعبیه شده که برای نگهداری ظروف نوشیدنی ایده ال است.

  برای روشنایی داخلی دستگاه از چراغ‌های LED استفاده شده است. این چراغ‌ها هم کم‌مصرف هستند و نور آن 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد و هم گرمای بسیار ناچیزی تولید می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به سیستم جریان هوای خنک چندگانه اشاره کرد بدین صورت که یخچال‌های معمولی تنها تا 17 درصد توانایی این را دارند که رطوبت مواد غذایی را حفظ کنند. اما سیستم چرخش هوای چندگانه باعث می‌شود که رطوبت مواد غذایی تا 75 درصد حفظ شود و انواع غذا‌ها، میوه و گوشت برای مدت طولانی‌تری تازه باقی بمانند.

 این دستگاه همچنین دارای پنل دیجیتالی بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می‌‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد.

دلایل اعتماد به ما