درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE FR 2003

( )

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 2003: مجهز به سیستم نوفراست یا بدون برفک، سیستم عیب‌یاب هوشمند، رده مصرف انرژی A، نمایشگر لمسی، نمایشگر مجهز به قفل کودک، یخساز نیمه اتوماتیک فریزر، طبقات شیشه‌ای نشکن و مقاوم. 

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

66 × 66 × 192 سانتی متر
193 سانتی‌متر
70 سانتی‌متر
66 سانتی‌متر
157 کیلوگرم
دوقلو
20 فوت
دارای سیستم انجماد سریع، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، طراوت خارق العاده با سیستم پلاسما، لاستیک دور درب ضد باکتری، کشو با تنظیم دما و رطوبت
7 عدد
5 عدد
نمایشگر مجهز به قفل کودک
1 عدد
183 لیتر
7 عدد
24 ماهه همتا سرویس
A
29015105200470
سفید، نقره ای

یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل RE-FR 2003 یک یخچال فریزر باکیفیت و جادار است که برای خانواده‌هایی با تعداد جمعیت بالا بسیار مناسب است. این یخچال فریزر دارای ویژگی‌های متععدی می‌باشد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. 

ابعاد و گنجایش و طبقات یخچال دوقلو بلانتون مدل RE-FR 2003 :

گنجایش این یخچال به فوت برابر 20 فوت است. پهنا یا عرض این یخچال 70 سانتی‌متر، ارتفاع آن 193 سانتی‌متر و عمقی برابر 66 سانتی‌متر دارد. ابعاد استاندارد این محصول برای آشپزخانه‌های کوچک، متوسط و بزرگ مناسب است. 

قسمت یخچال آن 7 طبقه و دو کشو مخصوص نگه‌داری میوه‌جات و سبزی‌ها دارد. جنس طبقات آن شیشه‌ای و نشکن می‌باشد و در قسمت در یخچال نیز 5 طبقه برای قرارگیری بطری‌ها و مواد خوراکی کوچک‌تر مثل تخم‌مرغ و شیشه‌های سس وجود دارد.

فریزر نیز دارای 7 طبقه مجزا است ، طبقات فریزر مجهز به گردش هوای اختصاصی در هر طبقه هستند، به این معنا که میزان دما و رطوبت هر کشو با کشوی دیگر تفاوت دارد و هر کشو برای منجمد کردن و نگه‌داری مواد خوراکی خاصی تعبیه شده است.

نمایشگر دیجیتال یخچال و فریزر :

هم قسمت یخچال وهم قسمت فریزر مجهز به نمایشگر لمسی دیجیتال هستند و تنظیمات و میزان درجه و دما و همچنین خطاهای احتمالی  یخچال بر روی این صفحه لمسی قابل رویت است. این صفحات لمسی بر سهولت کاربری دستگاه افزوده و علاوه بر این زیبایی ومدرن بودن این دستگاه را دو چندان کرده است.

قدرت بالای انجماد :

قسمت فریزر این یخچال به سرعت محصولات را منجمد می‌کند. اگر نوشیدنی شما گرم است و نیاز دارید خیلی سریع آن را خنک کنید به مدت چند دقیقه آن را داخل فریزر قرار دهید. سیستم انجماد سریع این یخچال فریزر دوقلو به سرعت مواد غذایی و نوشیدنی را خنک و منجمد می‌کند.

سیستم نوفراست :

در یخچال دوقلوی بلانتون گاز خنک کننده که در طبقات از طریق لوله‌هایی جریان پیدا می‌کند مانع از برفک زدگی یخچال می‌شود.

سیستم هشدار :

در این یخچال دو قلو اگر مدت زمان زیادی درب یخچال را باز نگه دارید با صدایی سوت مانند به شما هشدار می‌دهد که درب یخچال مدتی زیاد باز بوده و باید آن را ببندید. برای بالا رفتن طول عمر موتور بهتر است درب یخچال مدت زیادی باز نماند.

جمع بندی:

باتوجه به خلاصه‌ای که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های یخچال دو قلو بلانتون مدل RE-FR 2003 ذکر شد به نظر می‌رسد که این یخچال توانسته است تمامی نیازهای کاربران به یک یخچال فریزر جادار و باکیفیت را برآورده کند. بلانتون با در نظر گرفتن قیمت مناسب برای این کالا نگرانی را بابت بالا بودن قیمت‌های یخچال و فریزر در بازار لوازم خانگی حل کرده است.

نماد اعتماد الکترونیکی