بخرید و 1,050,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی امرسان
تعداد محصولات: 22

یخچال فریزر دوقلو امرسان 15 فوت مدل الگانت

( )

یخچال فریزر دوقلو امرسان 15 فوت مدل FN15D/EL & RH15D/EL در رنگ سفید، درب تمام شیشه، نوفراست، دارای سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم سرد کننده سریع، سیستم گردش هوای اجباری، دارای پایه های قابل تنظیم و چر خ دار، مجهز به سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی و گنجایش 529 لیتر.

Emersun - امرسان

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

121×68.5×181 سانتی متر
134
دوقلو
30
LED
7
4
شیشه نشکن
179
7
529
+A
طبقات شیشه ای نشکن، سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، قابلیت ست شدن با فریزر مشابه، سیستم گردش هوای اجباری، سینی جایخی، نمایشگر مجهز به قفل کودک
سفید

یخچال فریزر دوقلو امرسان 15 فوت مدل FN15D/EL & RH15D/EL در رنگ سفید و درب تمام شیشه، از محصولات شرکت امرسان می باشد که با بروزترین تکنولوژی طراحی شده و دارای ظاهری شیکی است. این محصول در ابعاد 121×68.5×181 سانتی متر و وزن 134 کیلوگرم می باشد.

یخچال فریزر دوقلو 15 فوت امرسان در بخش یخچال آن 15 فوت ظرفیت و با نام RH15D/EL و در قسمت فریزر آن هم 15 فوت ظرفیت با نام FN15D/EL  است که در مجموع 30 فوت می باشد.

روی درب هر یخچال و فریزر نشانگری لمسی قرار گرفته که میزان دمای درون محفظه را نمایش می دهد و همچنین مجهز به قفل کودک می باشد.

قسمت یخچال این محصول دارای 7 طبقه بزرگ و یک کشوی بزرگ میوه و سبزیجات است و شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. همچنین درب درونی یخچال مجهز به 4 شلف است که  مخصوص تخم مرغ و بطری ها می باشد و قسمت فریزر آن دارای 7 کشو جادار که ظرفیت قرار دادن انواع محصولات برای مدت طولانی را دارا می باشد، همچنین برای نگه داری ظروف جا یخی کشویی در بالای کشوهای دیگر قرار گرفته است. طبقات یخچال از جنس شیشه نشکن می باشد که در اثر سرمای بالای یخچال و فریزر نمی‌شکند و  تحمل وزن بالای محصولات را دارد همچنین تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود.

این یخچال فریزر گنجایش 529 لیتر دارد که 350 لیتر آن برای یخچال و 179 لیتر آن برای فریزر می باشد و مناسب خانواده های متوسط و پر جمعیت می باشد. 

یکی از مزیت های خیلی مهم این محصول داشتن سیستم عیب یاب هوشمند می باشد که هنگام نصب، روی گوشی شما برنامه ریخته می شود تا در صورت بروز مشکل، علت آن نمایش داده می شود و همچنین مشکل به و جود آمده از طریق سیگنال به مرکز پشتیبانی وصل می شود که می توانید از طریق تلفن با راهنمایی کارشناسان آن را تعمیر کنید و در صورت داشتن مشکل جدی کارشناس برای تعمیر حضوری مراجعه می کند.

لازم به ذکر است این یخچال فریزر در رده مصرف انرژی A می باشد و سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی هم دارد. این محصول قابلیت جداسازی یخچال از فریز را دارا می باشد. روشنایی داخل یخچال توسط لامپ LED تامین می‌شودکه مصرف انرژی کم تر و نور بیشتری دارد.

یک آپشن دیگر این محصول سیستم سرمایش بالای آن است که محفظه داخلی یخچال را مداوم خنک نگه می دارد. این سیستم از فناوری نوفراست بهره می برد که امکان برفک زدن در یخچال بسیار کم می شود. همچنین اگر به دلیل مشکل در واشر پلاستیکی  دور یخچال برفک ایجاد شود یخچال به صورت خودکار برفک زادیی می کند و به این ترتیب دیگر مشکل برفک‌زدن را نخواهیم داشت.

از دیگر ویژگی های این محصول، قابلیت ست شدن با فریزر مشابه، سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر تاچ پنل، سیستم گردش هوای اجباری، سینی جایخی، سبد پلاستیکی فریزر، دارای پایه های قابل تنظیم و چر خ دار و فضای بسیار زیاد و مناسب می باشد.

 

دلایل اعتماد به ما