بخرید و 1,102,462 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: تهران نوین
تعداد محصولات: 46
طرفداران: 2
رتبه فروشگاه:
(1)

یخچال و فریزردوقلو پارس مدل بوران

یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل بوران، نمایشگر LED، بدون برفک، نوفراست، اخطار باز ماندن درب، اخطار بالا رفتن دما، قفل کودک، دارای سیستم عیب یاب هوشمند، دارای سیستم انجماد سریع

Pars - پارس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

170 سانتی متر
126 سانتی متر
73.5 سانتی متر
120 کیلوگرم
33
LED
2 عدد
5 عدد
6 عدد
644
B
لاستیک دور درب ضد باکتری، هشدار افزایش دما، دارای حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، محافظ داخلی نوسانات برق، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات
2900459300202 / 2900459300219
LED

یخچال فریزر دو قلوی پارس مدل بوران دارای رتبه مصرف انرژی B بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال 33 فوتی دارای گنجایش 644 لیتری بوده که 387 لیتر گنجایش یخچال و 257 لیتر گنجایش فریزر می باشد. این یخچال برای خانواده های معمولی و پر جمعیت بسیار مناسب است. 

یخچال فریزر دو قلوی پارس بوران دارای نمایشگر LED بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می ‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد. یخچال فریزر پارس دارای یک آبسردکن با مخزن بزرگ داخلی می باشد.

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی یخچال فریزر دو قلوی پارس، سیستم انجماد سریع مواد غذایی می باشد. این سیستم باعث می شود که مواد غذایی با سرعت زیاد منجمد شوند. در قابلیت انجماد سریع کریستال های یخی سریعتر و با سرعت مناسب در مواد غذایی به وجود می آیند. درنتیجه از آسیب رسیدن به بافت مواد غذایی جلوگیری شده و در ساختار مواد غذایی تغییر زیادی ایجاد نمی شود. این قابلیت باعث می شود بو، مزه، طروات و تازگی و بسیاری از خواص مواد غذایی حفظ شود.

یخچال فریزر پارس مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد. به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به یخچال و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

استفاده از سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند نوفراست در این محصول دلیل جلوگیری از برفک زدگی یخچال و فریزر شده که باعث می شود کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند.

نور داخل یخچال از طریق لامپ LED تامین می شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد.

یخچال فریزر دو قلوی پارس مدل بوران دارای 5 طبقه داخلی، 2 کشو و 6 طبقه در درب یخچال بوده و دارای 8 کشو در فریزر می باشد. طبقات این یخچال شیشه ای، مقاوم و قابل تنظیم می باشند.

از دیگر امکانات این محصول می توان به هشدار باز ماند درب یخچال، هشدار بالا رفتن دما، قفل کودک، پایه قابل تنظیم، فیلتر خوشبو کننده با تکنولوژی ضد باکتری و قارچ، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، محافظ داخلی نوسانات برق، محفظه تازه نگهدارنده میوه و سبزیجات و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد.

 

دلایل اعتماد به ما