یخچال فریزر کمبی جی سان مدل RF 840 NE2 رنگ سفید چرم

( )

یخچال فریزر 30 فوت کمبی جی سان ( G Sun ) مدل RF 840 NE2، بدون برفک، دارای آبسردکن مخزن دار و یخساز دستی، مجهز به کمپرسور کم مصرف و سیستم انجماد سریع

G sun - جی سان

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید چرم
80 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
30
1860
800
860
3 طبقه و 4 کشو
5
شیشه نشکن
روکار
3
+A
دارای سیستم عیب یاب هوشمند

یخچال فریزر کمبی جی سان مدل RF 840 NE2 یک یخچال فریزر کمبی است که یخچال آن در قسمت بالا و فریزر آن در قسمت پایین قرار گرفته است. این یخچال فریزر با گنجایش 30 فوت می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز یک خانواده نسبتاً پر جمعیت باشد. 

یخچال در این دستگاه در قسمت بالا قرار گرفته و دارای 3 طبقه از جنس شیشه نشکن، 4 کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات و همچنین 5 طبقه درب می باشد. آبریز نیز بر روی درب یخچال قرار گرفته و از نوع مخزن دار است که مخزن آن باید به صورت دستی پر گردد. همچنین پنل تنظیمات که روی درب یخچال تعبیه شده است، از نوع لمسی است.

فریزر در این مدل یخچال فریزر جی سان در قیمت پایین قرار داشته و دارای سه کشو و کشوی مخصوص یخساز دستی در داخل فریزر می باشد. سیستم گردش هوای خشک در محفظه ها و همچنین سیستم انجماد سریع، به یخ زدن هر چه سریع تر و بهتر مواد غذایی شما و در نتیجه جلوگیری از فاسد شدن آنها کمک می نماید.

سیستم عیب یاب هوشمند تعبیه شده در یخچال و فریزر جی سان در صورت بروز مشکلات سیستمی در دستگاه، شما را از مشکل پیش آمده آگاه می سازد تا بتوانید سریع و دقیق آن را رفع نمایید. همچنین وجود سیستم کنترل اضطراری در صورت بروز نقص فنی نیز به ایمنی بیشتر محصول کمک کرده است.

از دیگر ویژگی های یخچال فریزر کمبی جی سان مدل RF 840 NE2 می توان به نوار دور درب آنتی باکتریال، سیستم کنترل الکترونیکی هوشمند و زنگ اخطار باز ماندن درب یخچال اشاره کرد.

دلایل اعتماد به ما