بخرید و 1,133,650 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آرتام مهر
تعداد محصولات: 9
رتبه فروشگاه:
(6)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر کمبی یخساران مدل NR26 درب سفید

( )

یخچال فریزر کمبی عرض 82 یخساران مدل NRF26، مجهز به یخساز اتوماتیک و آبسرد کن متصل به آب شهری، بدون برفک، با رده مصرف انرژی +A در رنگ سفید

Yakhsaran - یخساران

323,900,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
105
یخچال و فریزر بالا پایین
1820
700
820
2
3
شیشه نشکن
توکار
122
463
+A
2901362500024

یخچال فریزر کمبی یخساران مدل NRF26 یکی از محصولات شرکت نام آشنای یخساران بوده که با طراحی منحصر به فرد، از معدود یخچال فریزرهای کمبی مجهز به یخساز اتوماتیک است که توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است. فریزر در این محصول در قسمت پایین و یخچال در بالا قرار داشته که روی درب یخچال، آبسردکن و آبریز تعبیه شده است. این مدل یخچال فریزر یخساران به آب شهری متصل شده و همچنین مجهز به یخساز اتوماتیک می باشد. 

طبقات یخچال در یخچال فریزر کمبی یخساران مدل NRF26 از جنس شیشه نشکن است و کشوی مخصوص میوه و سبزیجات نیز در قسمت پایین طبقات به همراه دریچه تنظیم هوای سرد در این قسمت نظر گرفته شده است. همچنین این یخچال فریزر مجهز به سیستم کنترل هوشمند و صفحه نمایشگر لمسی است. سیستم هوای دوگانه که در این یخچال فریزر پیش بینی شده، باعث می شود تا هوای سرد به صورت مداوم در محفظه داخلی یخچال در جریان بوده و تمامی نقاط داخلی به خوبی سرد شوند. همچنین این مدل یخچال فریزر یخساران مجهز به کمپرسور کم مصرف است و بنابراین در رده مصرف انرژی +A قرار می گیرد. این یخچال فریزر به لحاظ پهنا در دسته یخچال فریزرهای پهن قرار گرفته و گزینه مناسبی برای خرید در بین محصولات مشابه محسوب می شود. 

نماد اعتماد الکترونیکی

یکساله این یخچال رو خریدم و خیلی ازش راضی ام. هم زیباست. هم بیرونش و هم داخلش. هم خیلی جاداره و هر چی بذاری توش بازم جا داره. هم به آب شهری وصل می شه. یخسازش توی فریزره ولی چون اتوماته خوبه و راحت یخ میسازه. خلاصه یخچال خوبیه که به نظرم از بقیه برندهای ایرانی بهتره. هم اینکه از مدل مشابه سامسونگ و ال جی به نظرم بهتره. صدا هم نداره. خیلی خوب کار شده و هم از نظر ظاهر و هم کارایی با مدل های خارجی برابری می کنه. بنظرم اسنوا و ... بیخودی اسم در کردن. در نظر بگیرید که یخچال بزرگیه.

من خیلی دنبال یه یخچال بالا پایین گشتم که به شیر آب وصل بشه. این مدل یخچال اگر آشپزخونه تون جاش اوکی باشه چون یه مقدار بزرگه، بهترینه در نوع خودش
چون هم به آب شهری وصل میشه، هم یخسازش اتوماته، هم خیلی جادار و بزرگه. یخچال خوشگلی هم هست.
سر و صدای کمی هم داره. مشابه همین تو برندهای خارجی مثل سامسونگ و الجی بالای 10 تومنه
فقط یه کم بزرگه که اونم باید با توجه به آشپزخونه تون انتخاب کنید. با تشکر از شما