بخرید و 723,450 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آکبندپارسه
تعداد محصولات: 734
تعداد طرفداران: 1
رتبه فروشگاه:
(2)

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل مدل استار پلاس کد ES27

( )

ElectroSteel Star Plus ES27  Refrigerator، یخچال فریزر کمبی الکترواستیل مدل استار پلاس ES27، با رتبه مصرف انرژی A، دارای آبسردکن و یخساز نیمه اتوماتیک با مخزن آب، 20 فوت، سیستم سرمایش و انجماد سریع، فریزر دارای پنج کشو، کندانسور مخفی، سیستم مصرف اقتصادی، جریان هوای خنک چندگانه، صفحه نمایش هوشمند لمسی، سطوح داخلی آنتی باکتریال، سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

ElectroSteel - الکترواستیل

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید / تیتانیوم
65.5*71.3*209 سانتی متر (عرض، عمق، ارتفاع)
88
یخچال و فریزر بالا پایین
20
2090
713
655
LED
2 عدد
4 عدد
3 عدد
شیشه ای
38db
مخفی
5 طبقه
123
5 عدد
40 ماهه
الکترواستیل
352
A
2900394400098
229

یخچال فریزر کمبی الکترواستیل (ElectroSteel) مدل استار پلاس ES27 ساخت کمپانی معتبر الکترواستیل می باشد. ظرافت در طراحی و زیبایی یخچال فریزر های الکترواستیل بر زیبایی فضای آشپزخانه شما می افزاید.

یخچال این مدل دارای چهار طبقه می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد به طوری که فضای کافی برای چیدمان مواد غذایی طبق هر سلیقه ای ممکن خواهد بود. وجود دو کشو درون یخچال محفظه جداگانه ای را برای حفظ طراوت و تازگی میوه ها و سبزیجات فراهم آورده است. درب یخچال ES27 دارای سه طبقه می باشد که امکان چیدمان تخم مرغ، انواع بطری و شیشه با هر ارتفاعی را فراهم می سازد. فریزر این محصول با داشتن پنج کشو فضایی کافی برای تفکیک انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و بستنی را فراهم آورده است.

 این یخچال مجهز به آبسردکن می باشد که لذت نوشیدن انواع نوشیدنی های خنک را در ایام گرم سال برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. سیستم انجماد سریع تعبیه شده در فریزر موجب انجماد سریع گوشت و سبزیجات شده و موجب حفظ ارزش غذایی آن ها می شود. از طرفی سیستم سرمایش سریع نیز موجب سرد شدن سریع مواد غذایی گرمی می شود که درون یخچال قرار می گیرد که این عمل مانع از بالا رفتن دمای فضای درون یخچال می شود.

از ویژگی های این یخچال فریزر الکترواستیل می توان به فیلتر بو گیر و ضد باکتری و لاستیک دور درب ضد باکتری اشاره کرد که مانع از رشد باکتری و بوی بد درون یخچال می شود و سلامتی شما عزیزان را تضمین می نماید.این یخچال فریزر مجهز به کنترل الکترونیکی با نمایشگر ال ای دی است که درجه دمای بخش های مختلف یخچال در صفحه نمایشگر آن نشان داده شده و توسط صفحه لمسی آن تنظیماتی همچون قفل کودک، سرمایش سریع، انجماد سریع و حالت تعطیلات قابل اعمال است.

یکی از ویژگی هایی که این محصول را از نمونه های مشابه متمایز می سازد سیستم هوای چند گانه می باشد به طوری که درون فضای یخچال دریچه های متعددی برای جریان یافتن هوا تعبیه شده است که موجب خنک شدن یکسان و با سرعت تمامی طبقات می شود. تمامی طبقات یخچال از شیشه ی مقاوم ساخته شده که تحمل وزن بسیار بالایی را دارا می باشد. این طبقات دارای لبه های پلاستیکی است که به گونه ای طراحی شده که از ریزش و نشت آب و دیگر مایعات جلوگیری نماید.

در یخچال فریزرهای الکترواستیل از کمپرسور SECOP ساخت اتریش  با تکنولوژی اینورتر استفاده شده است که قدرت انجماد سریع را حدود 20% بالا برده و صرفه جویی در مصرف انرژی، یکنواختی دما و تازگی را به همراه دارد.  همچنین این کمپرسورها دارای تکنولوژی MUFFLER می باشند که راندمان و عمر مفید آن را بالا می برد. کمپرسور استفاده شده در یخچال فریزرهای الکترواستیل از کم صدا ترین کمپرسورهای موجود در بازار است.

از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به سیستم مصرف اقتصادی، سیستم بدون برفک، صدای بسیار کم، لامپ LED و دستگیره مخفی اشاره نمود.

شرکت الکترواستیل با تولید یخچال فریزر ES27 لذت استفاده از یخچالی زیبا و با کیفیت را به شما عزیزان هدیه می دهد.

برای مشاهده مدل های مشابه بر روی لینک محصول مورد نظر کلیک کنید:

یخچال فریزر کمبی پلادیوم مدل استار کد PD27

سایر مدل های یخچال فریزر کمبی

دلایل اعتماد به ما