برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال و فریزر کمبی زیرووات مدل Z5 S اینوکس

( )

یخچال و فریزر کمبی 21 فوت Z5 زیرووات (ZEROWATT)، تحت لیسانس کمپانی زیرووات ایتالیا، دارای آبریز، یخساز دستی داخل فریزر، پنل دیجیتال لمسی و قفل کودک 

تحت لیسانس زیرووات ایتالیا، محصول شرکت پاکشوما

Zero watt - زیرووات

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سیلور تیره
80 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
21
2010
725
650
LED
4 طبقه و 1 کشو
2
30 دسی بل
2
100
4
18 ماهه
پاک سرویس
هست
370
A
داخل فریزر

یخچال فریزر کمبی زیرووات مدل Z5، تحت لیسانس کارخانه زیرووات ایتالیا و در سه رنگ زیبای سفید چرمی، سفید و اینوکس تولید و به بازار عرضه شده است.  برچسب مصرف انرژی A  بر روی لوازم خانگی زیرووات نشان دهنده مصرف بهینه انرژی این محصولات است که در خرید یخچال و فریزر بسیار اهیمیت دارد.

مشخصات فضای درونی:

یخچال Z5 زیرووات دارای چهار طبقه و یک کشو است که در کل 270 لیتر گنجایش دارد. درب یخچال دو طبقه متوسط و یک طبقه مخصوص قرار دادن تخم مرغ دارد. آبریز و یا آبسردکن نیز بر روی درب یخچال قرار گرفته است. طراحی این یخچال به گونه ای جادار و منظم است که نمی گذارد در هنگام جا دادن مواد غذایی با کمبودی مواجه شوید. طبقات یخچال دارای قابلیت جا به جایی بنا به نیاز شما است تا در صورت لزوم فاصله ی طبقات از یکدیگر را کم یا زیاد بنمایید.

زیرووات

فریزر Z5 نیز دارای چهار کشو و دو طبقه بر روی درب است که در کل 100 لیتر گنجایش دارد. محفظه یخساز نیمه اتوماتیک در فریزر قرار گرفته تا همیشه یخ های آماده در قالب هایی منظم در دسترس شما قرار داشته باشد. یخچال فریزر Z5 زیرووات از نوع کمبی (بالا و پایین) است که برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب می باشد. این یخچال فریزر با طراحی ایتالیایی خود ضمن اشغال کم ترین جا در آشپزخانه، فضایی کافی برای مواد غذایی را در اختیارتان قرار می دهد.

فریزر زیرووات دارای محفظه ای با قابلیت تنظیم دما و رطوبت است تا بتوانید سبزیجات، گوشت و ماهی خود را تازه نگاه دارید. دارا بودن قابلیت انجماد سریع یا Super Freez نیز باعث می شود تا با یخ زدن سریع مواد غذایی در فریزر، شکل ظاهری و خواص مواد غذایی به بهترین شکل حفظ شود.

مشخصات ظاهری:

پنل دیجیتال لمسی بر روی یخچال زیرووات به صورت مستطیلی عمودی قرار گرفته تا به وسیله ی آن تنظیمات مورد نظرتان را اعمال نمایید. با باز شدن درب یخچال و فریزر، چراغ LED محفظه داخلی آن را روشن می کند. در صورت باز ماندن درب، آلارم ملایمی باز ماندن آن را به شما اطلاع می دهد. 

یخچال فریزرکمبی 21 فوت زیرووات با ظاهر زیبا، اشغال فضای کم در آشپزخانه و گنجایش بالا، می تواند بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک و متوسط باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی