بخرید و 1,081,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: تهران نوین
تعداد محصولات: 46
طرفداران: 2
رتبه فروشگاه:
(1)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر کندی مدل TCA4

یخچال فریزر کندی مدل TCA4W سفید، 23 فوت، دارای آبسردکن، نوفراست، سیستم جریان هوای چنگانه، روشناییLED، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، پنل لمسی، طبقات شیشه‌ای نشکن، کشوی نگهداری میوه و سبزیجات، محفظه انجماد سریع، قفل کودک، یخساز نیمه اتوماتیک، سیستم عیب یاب هوشمند و رتبه مصرف انرژیA+.  

candy - کندی

304,500,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

186*83*87 سانتی متر
23 فوت
LED
2 عدد
4 عدد
3 عدد
650 لیتر
+A

یخچال فریزر TCA4W، 23 فوت و دارای گنجایش 650 لیتر می‌باشد. در این یخچال، فریزر در قسمت بالا قرار دارد، داخل یخچال فضای زیادی وجود دارد و طبقات متعدد این فضا را تقسیم کرده‌اند. کشوها برای قرار گیری میوه و سبزیجات نیز در نظر گرفته شده است..

یخچال TCA4W دارای 4 طبقه می‌باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد؛ به طوری که فضای کافی برای چیدمان مواد غذایی طبق هر سلیقه ای ممکن خواهد بود. وجود دو کشو درون یخچال محفظه جداگانه ای را برای حفظ طراوت و تازگی میوه ها و سبزیجات فراهم آورده است. درب درب یخچال TCA4W دارای3 طبقه می باشد که امکان چیدمان تخم مرغ، انواع بطری و شیشه با هر ارتفاعی را فراهم می سازد. فریزر این محصول با داشتن 2 طبقه فضایی کافی برای تفکیک انواع گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و بستنی را فراهم آورده است.

یکی از ویژگی های یخچال فریزر TCA4W که این یخچال را از نمونه های مشابه متمایز می سازد سیستم هوای چند گانه می باشد به طوری که درون فضای یخچال دریچه های متعددی برای جریان یافتن هوا تعبیه شده است که موجب خنک شدن یکسان و با سرعت تمامی طبقات می شود. تمامی طبقات یخچال از شیشه ی مقاوم ساخته شده که تحمل وزن بسیار بالایی را دارا می باشد.

نور داخل یخچال از طریق لامپ LED تامین می‌شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد.

یخچال فریزر TCA4W دارای پنل دیجیتالی بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می‌‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد.

یخچال فریزر TCA4W دارای ویژگی نوفراست می‌باشد بدین صورت که هوای خنک توسط فن به داخل کابین هدایت می‌شود و طوری طراحی شده‌اند که برفک حاصله از رطوبت، توسط دستور برد الکتریکی یا تایمر با روشن شدن المنت برفک‌ها آب می‌شوند و از طریق یک مسیر به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می‌شود و آنجا نیز توسط گرمای کمپرسور (‌موتور یخچال‌) تبخیر می شود .که این عمل باعث کمک به خنک‌سازی کمپرسور هم می‌شود و شما در این سیستم هیچگونه برفکی نمی بینید.

 

نماد اعتماد الکترونیکی