درباره فروشگاه: فروشگاه آوا کیان
تعداد محصولات: 49
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر کمبی جی پلاس مدل GRFK516W

یخچال فریزر کمبی جی پلاس مدل GRF-K516، دارای نمایشگرLED، نوفراست، لاستیک دور درب یخچال آنتی باکتریال، سیستم جریان‌هوای چندگانه، قفل کودک، سیستم سرمایش و انجماد سریع، اخطار باز ماندن درب، رتبه مصرف انرژی +A.

 G plus - جی پلاس

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

یخچال و فریزر بالا پایین
LED
4
شیشه‌ای مقاوم نشکن
42 دسی بل
2
527
++A
71*184*79

یخچال فریزر کمبی جی پلاس مدل GRF-K516، یخچال در قسمت  پایین و فریزر در قسمت بالا قرار گرفته و هر کدام درب مجزا و روشنایی در قسمت یخچالی دارند ، این مجموعه با ظرفیت 527 لیتر برای یخچال فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. این یخچال برای خانواده‌های معمولی بسیار مناسب است.

این مدل یخچال جی پلاس دارای ویژگی نوفراست می‌باشد بدین صورت که هوای خنک توسط فن به داخل کابین هدایت می‌شود و طوری طراحی شده‌اند که برفک حاصله از رطوبت، توسط دستور برد الکتریکی یا تایمر با روشن شدن المنت برفک‌ها آب می‌شوند و از طریق یک مسیر به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می‌شود و آنجا نیز توسط گرمای کمپرسور (‌موتور یخچال‌) تبخیر می شود .که این عمل باعث کمک به خنک‌سازی کمپرسور هم می‌شود و شما در این سیستم هیچگونه برفکی نمی بینید.

طبقات شیشه‌ای دستگاه از مقاومت زیادی در برابر وزن موادغذایی برخوردارند. علاوه‌ براین کشوی مخصوص نگهداری میوه، سبزیجات و... در قسمت پایینی یخچال واقع شده‌اند. برای روشنایی داخلی دستگاه از چراغ‌های LED استفاده شده است. این چراغ‌ها هم کم‌مصرف هستند و نور آن 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد و هم گرمای بسیار ناچیزی تولید می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های یخچال کمبی جی پلاس می‌توان به سیستم جریان هوای خنک چندگانه اشاره کرد بدین صورت که یخچال‌های معمولی تنها تا 17 درصد توانایی این را دارند که رطوبت مواد غذایی را حفظ کنند. اما سیستم چرخش هوای چندگانه باعث می‌شود که رطوبت مواد غذایی تا 75 درصد حفظ شود و انواع غذا‌ها، میوه و گوشت برای مدت طولانی‌تری تازه باقی بمانند.

 یخچال فریزر کمبی جی پلاس مدل GRF-K516، دارای پنل دیجیتالی بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می‌‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی