بخرید و 525,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آفتاب گستر
تعداد محصولات: 6
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر کمبی سینجر مدل 4300

یخچال فریزر سینجر سری تاپ مانت مدل 4300، آبریزدار، سیستم کنترل هوشمند، دارای گنجایش 280 لیتر، دستگیره مخفی، نوفراست، روشنایی LED، طبقات شیشه‌ای مقاوم نشکن، صدای کم، فیلتر بوگیر و ضد باکتری، لاستیک دور درب ضد باکتری، دارای رده مصرف انرژی A.

Sinjer - سینجر

98,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

163*63.6*55سانتی‌متر
163
55
63.6
14
LED
1
3
3
شیشه‌ای مقاوم نشکن
مخفی
3
3
280
A

یخچال فریزر سینجر سری تاپ مانت مدل 4300، با داشتن سایز 14 فوت گنجایش مناسبی دارد. این یخچال ازنوع کمبی بوده و در آن قسمت یخچال در بخش بالا محصول و فریزر آن در قسمت پایین قرار گرفته است، این یخچال دارای رتبه مصرف انرژی A بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می‌دهد.

گنجایش کل یخچال فریزر 280 لیتر می‌باشد. این یخچال دارای دستگیره مخفی می‌باشد، نور داخل یخچال از طریق لامپ LED  تامین می‌شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد.

قسمت یخچال دارای 3طبقه شیشه‌ای می‌باشد که علاوه بر ایجاد کردن فضای طبقه بندی شده کافی برای تفکیک مواد غذایی، جذابیت ظاهری خود را نیز حفظ کرده است، این محصول به منظور حفظ تازگی میوه‌ها و سبزیجات دارای فضایی کاملا مجزا می‌باشد فریزر دارای سه طبقه است که فضای کافی برای سردکردن و فریز کردن مواد غذایی مختلف را به کاربر می‌دهد. بر روی درب یخچال سه قفسه تعبیه‌شده. مگنت‌ها و لاستیک‌های دور درها باعث بسته ماندن در و عدم نشست سرما می‌شود و راندمان دستگاه را بالاتر می‌برد.

این یخچال دارای ویژگی نوفراست می‌باشد بدین صورت که هوای خنک توسط فن به داخل کابین هدایت می‌شود و طوری طراحی شده‌اند که برفک حاصله از رطوبت، توسط دستور برد الکتریکی یا تایمر با روشن شدن المنت برفک‌ها آب می‌شوند و از طریق یک مسیر به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می‌شود و آنجا نیز توسط گرمای کمپرسور (‌موتور یخچال‌) تبخیر می شود .که این عمل باعث کمک به خنک‌سازی کمپرسور هم می‌شود و شما در این سیستم هیچگونه برفکی نمی بینید.

نماد اعتماد الکترونیکی