بخرید و 931,294 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: اکسنت شاپ
تعداد محصولات: 4
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر کمبی اکسنت مدل LIANA 4800

یخچال فریزر کمبی اکسنت مدل LIANA 4800، دارای آبسردکن، یخساز اتوماتیک، محفظه ی نگهدارنده ی میوه و سبزیجات با کنترل رطوبت، کنترل الکتریکی هوشمند، سیستم عیب یاب هوشمند، نمایشگر لمسی LED، فیلتر تصفیه آب، قابلیت اتصال به آب شهری 

ACCENT - اکسنت

255,450,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

198 سانتی متر
68 سانتی متر
66 سانتی متر
100 کیلوگرم
LED
1 عدد
4 طبقه
3 طبقه
4 عدد
366 لیتر
+A
قابلیت اتصال به آب شهری، دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت، دارای دستگیره اهرمی، ﺳﯿﺴﺘﻢ ﮐﻨﺘﺮل ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ، ﻃﺒﻘﺎت ﺷﯿﺸﻪ ای ﻧﺸﮑﻦ
180 لیتر فریزر، 186 لیتر یخچال
2901362500284

یخچال فریزر اکسنت مدل LIANA-4800 دارای رتبه مصرف انرژی A+ بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال دارای گنجایش 366 لیتری بوده که 186 لیتر گنجایش یخچال و 180 لیتر گنجایش فریزر می باشد. 

این محصول دارای کنترل هوشمند دیجیتال بوده که می تواند به صورت خودکار اجزای اصلی یخچال مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل کند. یخچال فریزر اکسنت مدل LIANA-4800 دارای نمایشگر لمسی LED بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می ‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد.

استفاده از سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند نوفراست در این محصول دلیل جلوگیری از برفک زدگی یخچال و فریزر شده که باعث می شود کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند. 

یخچال فریزر اکسنت مدل LIANA-4800 دارای 4 طبقه داخلی، 1 کشو و 3 طبقه در درب یخچال بوده و دارای 4 کشو در فریزر می باشد. از دیگر امکانات این محصول می توان به هشدار آبسردکن، هشدار باز ماند درب، یخ ساز اتوماتیک، محفظه ی نگهدارنده ی میوه و سبزیجات با کنترل رطوبت، طبقات شیشه ای نشکن، فیلتر تصفیه آب و اتصال به آب شهری اشاره کرد.

این محصول مجهز به سیستم عیب یاب خودکار می باشد؛ به کمک سیستم عیب یاب، با نزدیک کردن گوشی همراه به یخچال و از طریق برنامه ی که باید از قبل بر روی تلفن همراه دانلود کرده باشید به شما مشکل دستگاه را ارئه می کند؛ و اگر امکان رفع مشکل توسط کاربر وجود داشته باشد شما را برای رفع آن راهنمایی کرده و در غیر این صورت به کارشناسان برای رفع مشکل کمک خواهد کرد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی