بخرید و 560,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی هیراد
تعداد محصولات: 40
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر 23 فوت جنرال آدمیرال مدل GE 648W

یخچال فریزر 23 فوت جنرال آدمیرال مدل GE 648W در رنگ سفید، دو درب، فریزر بالا، نوفراست، دارای محفظه انجماد سریع، دارای آب سردکن نیمه اتوماتیک با مخزن آب، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند، دارای یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ، رده مصرف انرژی ++A، سیستم روشنایی LED کم مصرف و اخطار باز ماندن درب.

General Admiral - جنرال آدمیرال

160,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

87×83×186 سانتی متر
یخچال و فریزر بالا پایین
23
LED
2
4
4
شیشه نشکن
2
2
162
648
++A
سفید
2900949009462

یخچال فریزر 23 فوت جنرال آدمیرال مدل GE 648W در رنگ سفید، از محصولات شرکت جنرال آدمیرال می باشد که با گنجایش 23 فوت، از انواع یخچال های کمبی یا فریزرهای بالا پایین است. این محصول در ابعاد 87×83×186 سانتی متر است که مناسب برای استفاده خانواده های متوسط می باشد.

این یخچال فریزر با ظرفیت 648 لیتر می باشد که 486 لیتر از آن مختص محفظه ی یخچال و 162 لیترش مختص فریزر است و اگر دنبال یخچال فریزر جادار هستید گزینه مناسبی می باشد. از مزیت های خوب فریزر این محصول انجماد سریع آن است که بلافاصله مواد غذایی را منجمد می کند تا با کیفیت بالا و مدت زمان زیادی در فریزر باقی بماند.

از ویژگی های این محصول آبسرد کن دستی آن است که مخزن آن در روی قسمت داخلی در یخچال قرار گرفته که باید به صورت دستی پر شود و آبریز خارجی آن بر روی در یخچال تعبیه شده است که دارای اهرمی است که برای پر کردن لیوان باید آن را فشار دهید. 

روشنایی داخل یخچال توسط لامپ LED تامین می‌شودکه مصرف انرژی کم تر و نور بیشتری دارد. در این یخچال فریزر سیستمی تعبیه شده است که باز ماندن درب یخچال را به شما هشدار می دهد تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند.

 قسمت یخچال آن دارای 4 طبقه و دو کشوی میوه و سبزیجات است. شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. همچنین درب درونی یخچال مجهز به 4 شلف است که مخصوص تخم مرغ و بطری ها می باشد. قسمت فریزر آن، در قسمت بالا قرار داشته و دارای دو طبقه می باشد که محفظه نگهداری یخ در قسمت فریزر آن تعبیه شده است و درب درونی فریزر دارای 2 شلف می باشد. طبقات یخچال از جنس شیشه نشکن است که در اثر سرمای بالای یخچال و فریزر نمی‌شکند و تحمل وزن بالای محصولات را دارد، همچنین تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود. 

یک آپشن دیگر این محصول سیستم فناوری نوفراست (بدون برفک) می باشد که دیگر مشکل برفک زدن و خالی کردن یخچال فریز برای برفک زدایی را نخواهیم داشت.  

یکی از مزیت های خیلی مهم این محصول داشتن سیستم عیب یاب هوشمند می باشد که هنگام نصب، روی گوشی شما برنامه ریخته می شود تا در صورت بروز مشکل، علت آن نمایش داده می شود و همچنین مشکل به و جود آمده از طریق سیگنال به مرکز پشتیبانی وصل می شود که می توانید از طریق تلفن با راهنمایی کارشناسان آن را تعمیر کنید و در صورت داشتن مشکل جدی کارشناس برای تعمیر حضوری مراجعه می کند.

 

نماد اعتماد الکترونیکی