بخرید و 498,050 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی امرسان
تعداد محصولات: 22

یخچال فریزر 20 فوت امرسان 46 فلت تاچ LCD آبخوری دار

یخچال فریزر امرسان 46 فلت تاچ LCD آبخوری دار در رنگ سفید، دو درب، فریزر پایین، نوفراست، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، سیستم انجماد سریع، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند، سيستم كنترل ديجيتال مجهز به نمايشگر تاچ پنل و دارای آب سردکن.

Emersun - امرسان

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

600×680×1920 میلی متر
یخچال و فریزر بالا پایین
20
LED
یخچال 2، فریزر 3
4
4
شیشه نشکن
ورق فولادی مقاوم
77
3
هست
307
A
دارای سیستم گردش هوای چند قسمتی، جالبنیاتی و بطری، دارای سیستم کاهنده مصرف انرژی، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار و یخساز دستی
سفید

یخچال فریزر امرسان 46 فلت تاچ LCD آبخوری دار در رنگ سفید، از محصولات شرکت امرسان می باشد که با گنجایش 20 فوت، از انواع یخچال های کمبی یا فریزرهای بالا پایین است. این محصول در ابعاد 600×680×1920 میلی متر است که مناسب برای استفاده خانواده های متوسط می باشد.

این یخچال فریزر با ظرفیت 307 لیتر می باشد که 230 لیتر از آن مختص محفظه ی یخچال و 77 لیترش مختص فریزر است و اگر دنبال یخچال فریزر جادار هستید گزینه مناسبی می باشد. از مزیت های خوب فریزر این محصول انجماد سریع آن است که بلافاصله مواد غذایی را منجمد می کند تا با کیفیت بالا و مدت زمان زیادی در فریزر باقی بماند.

  روی درب یخچال سیستم کنترل دیجیتال، به صورت یک پنل لمسی تعبیه شده است که تنظیمات یخچال و دمای آن را مشخص می کند و مجهز به قفل کودک نیز می باشد. بدنه‌ی این یخچال از جنس ورق فولادی مقاوم است که در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم است. روشنایی داخل یخچال توسط لامپ LED تامین می‌شودکه مصرف انرژی کم تر و نور بیشتری دارد.

 قسمت یخچال آن دارای 4 طبقه است و سه کشوی میوه و سبزیجات است که در روی آن برای حفظ رطوبت دریچه‌های قابل تنظیم قرار داده شده است که باعث طولانی شدن تازگی میوه‌ها و سبزیجات می‌شود و شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. همچنین درب درونی یخچال مجهز به 4  شلف است که مخصوص تخم مرغ و بطری ها می باشد. قسمت فریزر آن، 3 کشو برای مواد پروتئینی و سبزیجات تعبیه شده‌ است. طبقات یخچال از جنس شیشه نشکن است که در اثر سرمای بالای یخچال و فریزر نمی‌شکند و تحمل وزن بالای محصولات را دارد، همچنین تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود. 

از ویژگی های این محصول آبسرد آن است که آبریز خارجی آن بر روی در یخچال تعبیه شده است و دارای اهرمی است که برای پر کردن لیوان باید آن را فشار دهید و همچنین مجهز به قفل کودک می باشد.

یک آپشن دیگر این محصول سیستم فناوری نوفراست (بدون برفک) می باشد که دیگر مشکل برفک زدن و خالی کردن یخچال فریز برای برفک زدایی را نخواهیم داشت.  همچنین سیستم گردش هوای چند قسمتی در این محصول باعث می شود هوای سرد از قسمت های مختلف وارد فضای داخلی یخچال شده و مواد غذایی به طور یکنواخت خنک شود. 

یکی از مزیت های خیلی مهم این محصول داشتن سیستم عیب یاب هوشمند می باشد که هنگام نصب، روی گوشی شما برنامه ریخته می شود تا در صورت بروز مشکل، علت آن نمایش داده می شود و همچنین مشکل به و جود آمده از طریق سیگنال به مرکز پشتیبانی وصل می شود که می توانید از طریق تلفن با راهنمایی کارشناسان آن را تعمیر کنید و در صورت داشتن مشکل جدی کارشناس برای تعمیر حضوری مراجعه می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، جالبنیاتی و بطری، رده مصرف انرژی A، دارای سیستم کاهنده مصرف انرژی و یخساز دستی می باشد.

 

 

دلایل اعتماد به ما