بخرید و 532,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی امرسان
تعداد محصولات: 22
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر 20 فوت امرسان مدل الگانت BFH20DEL

یخچال فریزر 20 فوت الگانت مدل BFH20D EL در رنگ مشکی، درب تمام شیشه، فریزر پایین، دیفراست، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، سینی جایخی، کنترلر مکانیکی، مجهز به قفل کودک، اخطار با ماندن درب و رده مصرف انرژی A+.

Emersun - امرسان

152,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

69×66×192 سانتی متر
86.5 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
20
LED
یخچال 2، فریزر 4
4
4
شیشه نشکن
درب تمام شیشه و ورق فولادی
89
4
هست
354
+A
سبدهای پلاستیکی فریزر، جالبنیاتی و جابطری، فضای بسیار زیاد و مناسب، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، محفظه جایخی
مشکی

یخچال فریزر 20 فوت الگانت مدل BFH20D EL در رنگ مشکی و درب تمام شیشه، از محصولات شرکت امرسان می باشد که با بروزترین تکنولوژی طراحی شده و دارای ظاهری شیکی است. این محصول در ابعاد 69×66×192 سانتی متر و وزن 86.5 کیلوگرم می باشد.

فریزر این دستگاه در قسمت پایین قرار داشته و دارای 4 طبقه می باشد که طبقه بالای آن دارای یک کشوی کوچک محفظه جایخی می باشد. یخچال نیز دارای 4 طبقه و دو کشوی مخصوص میوه و سبزیجات می باشد که در روی آن برای حفظ رطوبت دریچه‌های قابل تنظیم قرار داده شده است که باعث طولانی شدن تازگی میوه‌ها و سبزیجات می‌شود. همچنین درب یخچال مجهز به جایگاه مخصوص قرارگیری بطری و جا تخم مرغی است. شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. طبقات یخچال از جنس شیشه نشکن است که در اثر سرمای بالای یخچال و فریزر نمی‌شکند و تحمل وزن بالای محصولات را دارد، همچنین تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود.

این یخچال فریزر گنجایش 354 لیتر دارد که 265 لیتر آن برای یخچال و 89 لیتر آن برای فریزر می باشد و مناسب خانواده های متوسط می باشد. کنترلر مکانیکی در این یخچال و فریزر به شما این امکان را می دهد تا دمای داخلی دستگاه را به دلخواه تنظیم نمایید.

 این محصول دارای پایه های چرخدار و قابل تنظیم است که امکان جابجایی هرچه راحت‌تر در فضای آشپزخانه و تنظیم کردن ارتفاع یخچال برحسب شیب محل مورد نظر را به کاربر می‌دهد. روشنایی داخل یخچال توسط لامپ LED تامین می‌شود که مصرف انرژی کم تر و نور بیشتری دارد. در این یخچال فریزر سیستمی تعبیه شده است که باز ماندن درب یخچال را به شما هشدار می دهد تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند.

لازم به ذکر است که یخچال فریزر امرسان مدل BFH20D EL  بدون برفک نبوده و مقدار کمی برفک در قسمت فریزر ایجاد می شود که لازم است در فواصل زمانی معین نسبت به تمیز کردن برفک ها اقدام نمود.

از دیگر آپشن های این یخچال فریزر، مجهز به قفل کودک، جالبنیاتی و جابطری، سینی جایخی و فضای بسیار زیاد و مناسب می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی