بخرید و 490,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی امرسان
تعداد محصولات: 22
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر 20 فوت امرسان مدل گلس BFH20TH

یخچال فریزر امرسان 20 فوت گلس مدل BFH20T H در رنگ مشکی، درب شیشه ای، فریزر پایین، دیفراست، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، سینی جایخی، کنترلر مکانیکی، سیستم گردش هوای اجباری و رده مصرف انرژی A+.

Emersun - امرسان

140,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

68×66×195 سانتی متر
83.5 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
20
یخچال 2، فریزر 4
4
3
شیشه نشکن
تلفیقی از شیشه نشکن و ورق فولادی
89
4
354
+A
سیستم گردش هوای اجباری، سبدهای پلاستیکی فریزر، جالبنیاتی و جابطری، فضای بسیار زیاد و مناسب، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، محفظه جایخی
مشکی

یخچال فریزر امرسان 20 فوت گلس مدل BFH20T H در رنگ مشکی، از محصولات شرکت امرسان می باشد که با گنجایش 20 فوت، از انواع یخچال های کمبی یا فریزرهای بالا پایین است و جنس بدنه آن تلفیقی از شیشه و ورق فولادی است که  دارای ظاهری شیک و ساده می باشد. این محصول در ابعاد 68×66×195 سانتی متر و وزن 83.5 کیلو گرم است.

این یخچال فریزر با ظرفیت 354 لیتر می باشد که 265 لیتر از آن مختص محفظه ی یخچال و 89 لیترش مختص فریزر است و اگر دنبال یخچال فریزر جادار هستید گزینه مناسبی می باشد. 

مصرف انرژی در این یخچال فریزر پایین است و دارای رده مصرف انرژی + A می باشد، همچنین باز ماندن در را با اخطار به شما اطلاع می دهد تا از هدر رفتن مصرف برف جلوگیری کند. 

فریزر این دستگاه در قسمت پایین قرار داشته و دارای 4 طبقه می باشد که طبقه بالای آن دارای یک کشوی کوچک محفظه جایخی می باشد. یخچال نیز دارای 4 طبقه و دو کشوی مخصوص میوه و سبزیجات می باشد که از انتقال میکروب‌ و آلودگی محتویاتش، به بقیه قسمت‌های یخچال محافظت می‌کند. همچنین درب یخچال مجهز به جایگاه مخصوص قرارگیری بطری و جا تخم مرغی است. شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. طبقات یخچال از جنس شیشه نشکن است که در اثر سرمای بالای یخچال و فریزر نمی‌شکند و تحمل وزن بالای محصولات را دارد، همچنین تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود.

از ویژگی های مهم این محصول مجهز بودن به سیستم گردش هوای اجباری است که باعث پخش شدن یکنواخت سرما به تمام قسمت های یخچال می شود و ماندگاری مواد خوراکی داخل یخچال را بالا می برد. کنترلر مکانیکی در این یخچال و فریزر به شما این امکان را می دهد تا دمای داخلی دستگاه را به دلخواه تنظیم نمایید.

 این محصول دارای پایه های چرخدار و قابل تنظیم است که امکان جابجایی هرچه راحت‌تر در فضای آشپزخانه و تنظیم کردن ارتفاع یخچال برحسب شیب محل مورد نظر را به کاربر می‌دهد.

لازم به ذکر است که یخچال فریزر امرسان مدل BFH20T H  بدون برفک نبوده و مقدار کمی برفک در قسمت فریزر ایجاد می شود که لازم است در فواصل زمانی معین نسبت به تمیز کردن برفک ها اقدام نمود.

از دیگر آپشن های این یخچال فریزر، جالبنیاتی و جابطری، سینی جایخی و فضای بسیار زیاد و مناسب می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی