بخرید و 448,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: خانه نو
تعداد محصولات: 24

یخچال فریزر بست 10 130 BOST سفید

( )

یخچال فریزر بست 10 130 BOST سفید، 14 فوتی، دارای سیستم دوگانه سرمایشی، بازدهی بالا و مصرف انرژی کم، مجهز به کمپرسور پربازده HE، پایه های قابل تنظیم چرخ دار، سيستم سرمايشی دیفراست، طبقات شیشه ای مقاوم در برابر ضربه و شوک حراراتی 

Bost - بُست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
165 سانتی متر
60 سانتی متر
62.5 سانتی متر
60 کیلوگرم
14
1 کشو
4
4
2
288
+A
78 لیتر فریزر ، 210 لیتر یخچال
مجهز به کمپرسور پربازده HE، پایه های قابل تنظیم چرخ دار، سيستم سرمايشی دیفراست، طبقات شیشه ای مقاوم در برابر ضربه و شوک حراراتی
2900176501463

یخچال فریزر بست مدل 130-10 دارای رتبه مصرف انرژی +A بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال 14 فوتی دارای گنجایش 288 لیتری بوده که 218 لیتر گنجایش یخچال و 78 لیتر گنجایش فریزر می باشد. 

یکی از قابلیت های مهم این یخچال بست استفاده از سیستم سرمایش دوگانه و فن قدرتمند، در این محصول می باشد. سیستم سرمایش دوگانه به این معنی بوده که یک سیستم سرمایش برای یخچال و سیستم دیگر برای فریزر استفاده می شود؛ این سیستم سرمایش باعث می شود سرما و خنک کنندگی بیشتری در یخچال به وجود آمده و از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری شود. یکی دیگر از مزیت های این سیستم عدم تداخل بو بین یخچال و فریزر است که باعث شده بوی فریزر به یخچال، و بوی یخچال به فریزر منتقل نشود. در این محصول از کمپرسورHE استفاده شده که باعث بالا رفتن راندمان و و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. یکی دیگر از ویژگی های این محصول صدای کم سیستم و موتور آن می باشد.

نوار استفاده شده دور درب یخچال بست نانوسیلور است که از ورود باکتری و گرد و خاک به یخچال جلوگیری کرده و کاملا قابل شستشو و قابل تعویض است. استفاده از سیستم ضده برفک دیفراست در این یخچال باعث که این محصول دچار برفک زدگی نشده و کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند. 

یخچال فریزر بست 130-10 دارای 4 طبقه داخلی، 4 طبقه در درب و 1 کشو در یخچال بوده فریزر این محصول دارای 2 طبقه می باشد. 

از دیگر امکانات این یخچال می توان به کنترل جداگانه تنظیمات دما برای بخش یخچال و فریزر و طبقات شیشه ای مقاوم در برابر ضربه و شوک حراراتی آن اشاره کرد. 

 

دلایل اعتماد به ما