بخرید و 971,005 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی امرسان
تعداد محصولات: 22
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر امرسان 27 فوت تاچ درب W2 مدل BFN27D

( )

یخچال فریزر امرسان 27 فوت تاچ درب W2 مدل BFN27D در رنگ سفید، دو درب، فریزر پایین، نوفراست، دارای آب سردکن، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، سیستم انجماد سریع، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم سرمای سرمایش مجزای یخچال و فریزر، سيستم كنترل ديجيتال مجهز به نمايشگر تاچ پنل، دارای سیستم گردش هوای چند قسمتی، یخساز اتوماتیک و محفظه جایخی.

Emersun - امرسان

277,430,000 ریال

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

81.5×79×185 سانتی متر
111 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
27
LED
یخچال 2، فریزر 3
3
4
شیشه نشکن
جنس درب استیل – بدنه فلزی ورق رنگ شده
129
3
هست
502
سبدهای بزرگ پلاستیکی فریزر، جالبنیاتی و بطری، قابلیت غیرفعال سازی یخساز، سیستم سرمای سرمایش مجزای یخچال و فریزر، دارای سیستم کاهنده مصرف انرژی، سیستم گردش هوای چند قسمتی، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار،
سفید
291188700820

یخچال فریزر امرسان 27 فوت تاچ درب W2 مدل BFN27D در رنگ سفید، از محصولات شرکت امرسان می باشد که با گنجایش 27 فوت، از انواع یخچال های کمبی یا فریزرهای بالا پایین است. این محصول در ابعاد 81.5×79×185 سانتی متر و وزن 111 کیلوگرم است که مناسب برای استفاده خانواده های متوسط می باشد.

این یخچال فریزر با ظرفیت 502 لیتر می باشد که 373 لیتر از آن مختص محفظه ی یخچال و 129 لیترش مختص فریزر است و اگر دنبال یخچال فریزر جادار هستید گزینه مناسبی می باشد. از مزیت های خوب فریزر این محصول انجماد سریع آن است که بلافاصله مواد غذایی را منجمد می کند تا با کیفیت بالا و مدت زمان زیادی در فریزر باقی بماند.

  روی درب یخچال سیستم کنترل دیجیتال، به صورت یک پنل لمسی تعبیه شده است که تنظیمات یخچال و دمای آن را مشخص می کند و مجهز به قفل کودک نیز می باشد.

 قسمت یخچال آن دارای 3 طبقه است و دو کشوی میوه و سبزیجات است که در روی آن برای حفظ رطوبت دریچه‌های قابل تنظیم قرار داده شده است که باعث طولانی شدن تازگی میوه‌ها و سبزیجات می‌شود و شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. همچنین درب درونی یخچال مجهز به 4 شلف است که مخصوص تخم مرغ و بطری ها می باشد. قسمت فریزر آن، سه کشو برای مواد پروتئینی و سبزیجات تعبیه شده‌ است. طبقات یخچال از جنس شیشه نشکن است که در اثر سرمای بالای یخچال و فریزر نمی‌شکند و تحمل وزن بالای محصولات را دارد، همچنین تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود. این محصول دارای فیلتر بوگیر داخل یخچال است که با استفاده از کربن فعال شده تمامی بوها را به خود جذب کرده و از ترکیب شدن بوهای مختلف و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند.

از ویژگی های این محصول آبسرد کن و یخساز اتوماتیک می باشد. این آب ‌سردکن مستقیم به لوله‌ی آب‌ شهری متصل می شود و همچنین یخ‌ ساز اتوماتیک این دستگاه هم، به صورت خودکار و با خالی شدن مخزن، یخ جدید تولید می‌کند. زمانی که به یخساز احتیاجی ندارید می توانید حالت یخ ساز آن را غیر فعال کنید و تمام توان سرمایشی آن را به آب سرد منتقل کنید.

یک آپشن دیگر این محصول سیستم فناوری نوفراست (بدون برفک) می باشد که دیگر مشکل برفک زدن و خالی کردن یخچال فریز برای برفک زدایی را نخواهیم داشت.  همچنین سیستم گردش هوای چند قسمتی در این محصول باعث می شود هوای سرد از قسمت های مختلف وارد فضای داخلی یخچال شده و مواد غذایی به طور یکنواخت خنک شود. 

 این محصول مجهز به  قفل کودک در صفحه نمایشگر می باشد و بدنه‌ی این یخچال از جنس درب استیل – بدنه فلزی ورق رنگ شده است که دربرابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم است.

یکی از مزیت های خیلی مهم این محصول داشتن سیستم عیب یاب هوشمند می باشد که هنگام نصب، روی گوشی شما برنامه ریخته می شود تا در صورت بروز مشکل، علت آن نمایش داده می شود و همچنین مشکل به و جود آمده از طریق سیگنال به مرکز پشتیبانی وصل می شود که می توانید از طریق تلفن با راهنمایی کارشناسان آن را تعمیر کنید و در صورت داشتن مشکل جدی کارشناس برای تعمیر حضوری مراجعه می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول، سبدهای بزرگ پلاستیکی فریزر، جالبنیاتی و بطری، سیستم سرمای سرمایش مجزای یخچال و فریزر و دارای سیستم کاهنده مصرف انرژی می باشد.

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی