بخرید و 507,640 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی امرسان
تعداد محصولات: 22

یخچال فریزر امرسان 18 فوت مدل TFN18D

( )

یخچال فریزر امرسان 18 فوت گلد فلت تاچ A مدل TFN18D در رنگ طوسی، دستگیره دیاموندی، نوفراست، دارای سیستم انجماد سریع، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، دارای سیستم کنترل دیجیتال مجهز به تاچ پنل، طبقات شیشه ای نشکن و سیستم گردش هوای اجباری.

Emersun - امرسان

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

67×66×181 سانتی متر
75 کیلوگرم
یخچال و فریزر بالا پایین
18
LED
یخچال 1
4
3
شیشه نشکن
2
1
80
هست
335
+A
طبقات شیشه ای نشکن، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، دستگیره دیاموندی
طوسی
2901188700653

یخچال فریزر امرسان 18 فوت گلد فلت تاچ A مدل TFN18D در رنگ طوسی، از محصولات شرکت امرسان می باشد که با گنجایش 18 فوت، از انواع یخچال های کمبی یا فریزرهای بالا پایین است. این محصول در ابعاد 67×66×181 سانتی متر و وزن 75 کیلوگرم است که مناسب برای استفاده خانواده های کم جمعیت و متوسط می باشد.

این یخچال فریزر با ظرفیت 335 لیتر می باشد که 255 لیتر از آن مختص محفظه ی یخچال و 80 لیترش مختص فریزر است و اگر دنبال یخچال فریزر کوچک و جادار هستید گزینه مناسبی می باشد. از مزیت های خوب این یخچال فریزر انجماد سریع آن است که بلافاصله مواد غذایی را منجمد می کند تا با کیفیت بالا و مدت زمان زیادی در فریزر باقی بماند.

 تکنولوژی نفراست که در این محصول در نظر گرفته شده است، مانع از ایجاد برفک در داخل یخچال و فریزر می شود. همچنین سیستم گردش هوای اجباری، باعث می شود تا هوای سرد در داخل محفظه یخچال به صورت مداوم در گردش باشد و تمام نقاط یخچال خنک گردد.

فریزر این دستگاه در قسمت بالا قرار داشته که دارای دو طبقه می باشد و درب آن دارای یک شلف است همچنین در قسمت بالای فریزر یک قسمت یخساز نیمه اتوماتیک وجود دارد که جایخی های آن به صورت دستی پر می شود. یخچال نیز دارای 4 طبقه و یک کشوی مخصوص میوه و سبزیجات می باشد که این کشو دارای تنظیم دما و رطوبت می باشد و باعث می شود میوه سبزیجات تازه بمانند. همچنین درب یخچال مجهز به جایگاه مخصوص قرارگیری بطری و جا تخم مرغی است. شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. روی درب قسمت بالای فریزر سیستم کنترل یخچال به صورت یک پنل لمسی تعبیه شده است که تظیمات یخچال و دمای آن را مشخص می کند و مجهز به قفل کودک نیز می باشد.

 مصرف انرژی در این یخچال فریزر پایین است که دارای رده مصرف انرژی  A  می باشد و دارای پایه های چرخدار و قابل تنظیم است که امکان جابجایی هرچه راحت‌تر در فضای آشپزخانه و تنظیم کردن ارتفاع یخچال برحسب شیب محل مورد نظر را به کاربر می‌دهد.

یکی از مزیت های خیلی مهم این محصول داشتن سیستم عیب یاب هوشمند می باشد که هنگام نصب، روی گوشی شما برنامه ریخته می شود تا در صورت بروز مشکل، علت آن نمایش داده می شود و همچنین مشکل به و جود آمده از طریق سیگنال به مرکز پشتیبانی وصل می شود که می توانید از طریق تلفن با راهنمایی کارشناسان آن را تعمیر کنید و در صورت داشتن مشکل جدی کارشناس برای تعمیر حضوری مراجعه می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول، طبقات شیشه ای نشکن، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی و دستگیره دیاموندی می باشد.

 

 

دلایل اعتماد به ما