درباره فروشگاه: بازرگانی آزمایش
تعداد محصولات: 39
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر دیپوینت مدل C5LD

( )

یخچال فریزر دیپوینت مدل C5LD-S رنگ سیلور، دارای کنترل هوشمند دیجیتال، نمایشگر LED، سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند، هشدار باز ماند درب یخچال، قفل کودک، یخ ساز نیمه اتوماتیک، شلف نگهدارنده ی بطری، یخ ساز دستی و سیستم گردش هوا داخلی اجباری (فن دار) 

Depoint - دیپوینت

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سیلور
201 سانتی متر
65 سانتی متر
70 سانتی متر
LED
1
4
3
4
30 ماهه دیپوینت
370 لیتر
A
100 لیتر فریزر ، 270 لیتر یخچال
2900783100103

یخچال فریزر دیپوینت مدل C5LD-S دارای رتبه مصرف انرژی A است که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال دارای گنجایش 370 لیتری بوده که 270 لیتر گنجایش یخچال و 100 لیتر گنجایش فریزر می باشد. این یخچال برای خانواده های معمولی و پر جمعیت بسیار مناسب است. 

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی یخچال دیپوینت، سیستم انجماد سریع مواد غذایی می باشد. این سیستم باعث می شود که مواد غذایی با سرعت زیاد منجمد شوند، انجماد سریع باعث می شود کریستال های یخی سریعتر و با سرعت مناسب در مواد غذایی به وجود آیند، درنتیجه از آسیب رسیدن به بافت مواد غذایی جلوگیری شده  و در ساختار مواد غذایی تغییر ایجاد نمی شود همچنین بو، مزه، طروات و تازگی و بسیاری از خواص مواد غذایی را حفظ می کند.

یخچال فریزر دیپوینت دارای کنترل هوشمند دیجیتال بوده که می تواند به صورت خودکار اجزای اصلی یخچال مانند کمپرسور و فن یخچال را کنترل کند. یخچال فریزر دپوینت مدل C5LD-S دارای نمایشگر لمسی LED بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید، از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد.

استفاده از سیستم ذوب برفک اتوماتیک و هوشمند دیفراست در این محصول دلیل جلوگیری از برفک زدگی یخچال و فریزر شده که باعث می شود کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند. 

نور داخل یخچال از طریق لامپ LED تامین می شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد؛ بعلاوه این لامپ ها گرمای بسیار کمی نسبت به لامپ های معمولی تولید کرده که باعث می شود اختلالی در سرمایش یخچال ایجاد نکنند. 

یخچال فریزر دیپوینت مدل C5LD-S مجهز به فیلتر HYGIENE FRESH می باشد، فیلتر HYGIENE FRESH در واقع یک سیستم تصفیه‌ ی هوا بوده و به دلیل ساختار پنج لایه‌ ای که دارد، می ‌تواند طی چند مرحله انواع باکتری، قارچ، گرد و غبار و بوهای نامطبوع را از بین ببرد.

یخچال فریزر دیپوینت مدل C5LD-S دارای 4 طبقه داخلی، 1 کشو و 3 طبقه در درب یخچال بوده و دارای 4 کشو در فریزر می باشد. یخچال فریزر دیپوینت دارای یک آبسردکن با مخزن بزرگ داخلی نیز می باشد. از دیگر امکانات این محصول می توان به هشدار باز ماند در یخچال، قفل کودک، یخ ساز نیمه اتوماتیک، شلف نگهدارنده ی بطری، یخ ساز دستی و سیستم گردش هوا داخلی اجباری (فن دار) اشاره کرد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی