بخرید و 546,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: خانه نو
تعداد محصولات: 24
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر بست 10 240 BOST

( )

یخچال فریزر  BOST 240-10، دارای سیستم دوگانه سرمایشی، دارای سیستم کنترل نوسانات برق، فن قدرتمند، کم صدا، آبسرد کن با مخزن داخلی بزرگ، بازدهی بالا و مصرف انرژی کم

Bost - بُست

145,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید
198 سانتی متر
70.5 سانتی متر
70.4 سانتی متر
90 کیلوگرم
24
لامپ LED
2 کشو
4
100
3 کشو
24 ماهه انتخاب سرویس
420
+A

یخچال فریزر بست مدل 240-10 دارای رتبه مصرف انرژی +A بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال 24 فوتی دارای گنجایش 420 لیتری بوده که 320 لیتر گنجایش یخچال و 100 لیتر گنجایش فریزر می باشد. این یخچال برای خانواده های معمولی و پر جمعیت مناسب است؛ بعلاوه این یخچال دارای ابعاد معقولی بوده و برای آشپزخانه های که با کمبود فضا روبه رو هستند بسیار کارآمد می باشد. 

یخچال BOST 240-10 دارای سیستم کنترل نوسانات برق است؛ این سیستم کاربردی که در برد الکترونیکی یخچال به کار رفته، جلوی نوسانات برق که در هر منطقه و استانی وجود دارد را گرفته و از آسیب رسیدن به یخچال جلوگیری می کند. 

یکی از قابلیت های مهم این یخچال بست استفاده از سیستم سرمایش دوگانه و فن قدرتمند، در این محصول می باشد. سیستم سرمایش دوگانه به این معنی بوده که یک سیستم سرمایش برای یخچال و سیستم دیگر برای فریزر استفاده می شود؛ این سیستم سرمایش باعث می شود سرما و خنک کنندگی بیشتری در یخچال به وجود آمده و از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری شود. یکی دیگر از مزیت های این سیستم عدم تداخل بو بین یخچال و فریزر است که باعث شده بوی فریزر به یخچال، و بوی یخچال به فریزر منتقل نشود. در این محصول از کمپرسورHE استفاده شده که باعث بالا رفتن راندمان و و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. یکی دیگر از ویژگی های این محصول صدای کم سیستم و موتور آن می باشد.

یخچال BOST 240-10 دارای یک آبسردکن با مخزن بزرگ داخلی می باشد. نوار استفاده شده دور درب یخچال بست نانوسیلور است که از ورود باکتری و گرد و خاک به یخچال جلوگیری کرده و کاملا قابل شستشو و قابل تعویض است. 

استفاده از سیستم ضده برفک نوفراست در این یخچال باعث که این محصول دچار برفک زدگی نشده و کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند. 

نور داخل یخچال از طریق لامپ LED تامین می شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد؛ بعلاوه این لامپ ها گرمای بسیار کمی نسبت به لامپ های معمولی تولید کرده که باعث می شود اختلالی در سرمایش یخچال ایجاد نکنند. 

یخچال فریزر بست 10-240 دارای 4 طبقه و 2 کشو در یخچال، و 3 کشوی بزرگ به همراه یک محفظه ی در دار بزرگ در داخل فریزر می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی