بخرید و 175,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

اجاق گاز رومیزی آلتون مدل G508D

( )

اجاق گاز توکار رومیزی آلتون ( ALTON ) مدل G508D دارای 5 شعله شامل 1 شعله پلوپز که در سمت راست قرار دارد، مجهز به پنل دیجیتال لمسی و بدنه شیشه ای آسان تمیز شونده در رنگ مشکی

ALTON - آلتون

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی شیشه ای(شیشه سکوریت)
5 شعله شامل یک شعله پلوپز در سمت راست
چدنی
رومیزی
A
5

اجاق گازهای رومیزی که در انواع طرح ها و مدل ها به بازار عرضه شده اند، برای آشپزخانه هایی با فضای محدود بهترین گزینه هستند.

اجاق گاز رومیزی آلتون مدل G508D یکی از تولیدات گروه صنعتی البا گاز است که محصولات خود را با نام تجاری آلتون به بازار عرضه می کند. چیدمان شعله ها در این اجاق گاز 5 شعله بدین صورت است که شعله پلوپز (شعله بزرگ برای قرار دادن قابلمه) در سمت راست و 4 شعله دیگر در سمت چپ آن چیده شده اند. همچنین این شعله ها هرکدام دارای شبکه های چدنی جداکانه می باشند و ولوم ها در این مدل اجاق گاز، در سمت راست قرار دارند.

مزیت مدل های D در اجاق گازهای رومیزی آلتون، مجهز بودن به پنل (board) دیجیتال است. با استفاده از این پنل، می توان تنظیمات زمانی شعله ها (زمان خاموش شدن هر شعله به صورت مجزا) را تغییر داد. به عنوان مثال شما می توانید زمان خاصی را برای خاموش شدن شعله اجاق گاز خود تعیین کرده و با خیال آسوده به کارهای روزمره خود بپردازید و مطمئن باشید که گاز در زمان مورد نظر خاموش خواهد شد.

جنس بدنه و رویه اجاق گاز رومیزی آلتون مدل G508D از شیشه با پوشش آسان تمیز شونده می باشد؛ بنابراین برای تمیز کردن اجاق از هرگونه چربی و اثرات مواد غذایی هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. 

ابعاد بیرونی این اجاق گاز 50*90 سانتی متر و ابعاد توکار آن (ابعادی که برای در نظر گرفتن مکان قرارگیری و نصب اجاق گاز روی کابینت لازم است) 47/4*87/4 سانتی متر می باشد.

دلایل اعتماد به ما