برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق گاز رومیزی بیمکث مدل MG 009

( )

اجاق گاز رومیزی بیمکث مدل MG 009، جنس صفحه از استنلس استیل، مجهز به ترموکوپل، قابلیت تنظیم با گاز شهری و یا گاز سیلندری مایع، مجهز به فندکی الکتریکی

Bimax - بیمکث

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
580میلیمتر
500میلیمتر
18ماهه
بیمکث
4شعله
رومیزی
A

اجاق گاز 4 شعله بیمکث از جنس استیل می باشد و جنس صفحه اجاق گاز از استلنس استیل هست و شیوه استفاده از گاز مصرفی آن بصورتی هست که قابلیت تنظیم با گاز شهری و یا گاز سیلندری مایع را دارد .مجهز به فندک الکتریکی و ترموکوپل هست، ابعاد اجاق گاز : 50  * 58  سانتیمتر و الگوی برش آن 47  * 55 سانتیمتر می باشد.

اجاق گاز بیمکث مدل ام جی ۹ ساخت کشور ایران است و یکی از بهترین اجاق گازهای موجود در بازار است. دارای سیستم ایمنی ترموکوپل است و جنس صفحه اجاق گاز از نوع استنلس استیل و دارای ۴ شعله است. این اجاق گاز شعله پلوپز دارد و محل قرارگیری شعله پلوپز در سمت راست اجاق گاز است.

اجاق گاز بیمکث مدل ام جی ۹ علاوه بر اینکه می تواند زیبایی محیط آشپزخانه شما رو دو چندان کند می توانید از امکانات آن در طبخ غذاهای خوشمزه به نحو احسن و به راحتی استفاده نمایید.

قطعات استفاده شده در این محصول دارای استانداردهای اروپا بوده و به جهت راحتی در استفاده، در طراحی این محصول، از هر ولوم به سرشعله‌ی مختص خودش، نشانگری  تعبیه شده است. سرشعله‌ها نیز دارای طراحی خاصی بوده که متناسب با این محصول ساخته شده‌اند.

دارای ترانس جرقه‌زن تمام خودکار است که از امکانات رفاهی محصول بوده تا در اولین جرقه، سرشعله روشن شود. لبه‌های اجاق گاز با ابزار تراش خورده تا زیبایی اجاق را چندین برابر کند. ولوم‌ها دارای نوعی پوشش عایق حرارتی هستند تا از سوختن انگشتان هنگام کار با اجاق جلوگیری شود. سطح مصرف انرژی محصول طبق استاندارد دارای سطح A است.

اجاق گاز صفحه ای توکار بیمکث مدل MG009 دارای ترموکوپل استاندارد و سالم است که از اولین و مهم‌ترین موارد ایمنی در اجاق گاز محسوب می شود. که در این محصول برای هر شعله، ترموکوپل مجزا در نظر گرفته شده است. ضمنا این اجاق گاز فندک اتوماتیک نیز دارد. شرکت بیمکث از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان قدیمی و خوش‌نام لوازم آشپزخانه برقی است که با ارائه محصولات با کیفیت باعث هر چه زیباتر شدن خانه و آشپزخانه‌  شما می شود

لوازم همراه این محصول:

  • دفترچه راهنمای کاربری - گارانتی
  • کابل برق
  • بسته بندی شرکت
  • بست کابینت
  • بست شیر گاز: دارای 2 عدد بست نگهدارنده شلنگ گاز

قابل توجه هست که کلیه لوازم آشپزخانه بیمکث از جمله اجاق گازهای این شرکت داری نشان استانداردهای معتبر اروپا (ISO9001:2008 , ISO10002:2004 ) ایزو 9001  و ایزو 10002 و نشان استاندارد ایران می باشند 

نماد اعتماد الکترونیکی