درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6504GB

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6504GB: دارای 5 شعله، جنس صفحه شیشه سکوریت، شعله پلوپز در کناره اجاق، جنس ولوم‌ها زاماک نشکن وعایق حرارت، جنس شبکه‌ها چدنی لعاب‌دار، مجهز به ترموکوپل فوق سریع TOP TIME، دارای شعله سردکن چدنی و مجهز به سیستم میکروسوئیچ نسوز.

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دارای برچسب مصرف انرژی، شعله پلوپز کناره، مجهز به سیستم میکروسوئیچ نسوز، مجهز به شعله سردکن چدنی، مجهز به شیرهای ترموکوپل دار فوق سریع TOP TIME ساخت کشور اسپانی، اولوم نشکن وعایق حرارت از جنس زاماک
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
5 عدد
چدنی لعاب دار
شیشه مشکی
46.5*83 سانتی متر
PR-020294
52*89 سانتی‌متر
صفحه شیشه‌ای 8 میل سکوریت مقاوم در برابر ضربه و حرارت

معرفی اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6504GB

اجاق صفحه ای 5 شعله بلانتون از طراحی جدید و منحصر به فردی برخوردار است .این اجاق به شکلی طراحی شده که شعله پلوپز به تنهایی در کناره قرار بگیرد و باقی شعله‌ها دو به دو روبه‌روی هم قرار دارند. جنس صفحه این اجاق از شیشه سکوریت با ضخامت 8 میل و به رنگ مشکی می‌باشد. ابعاد این اجاق 52*89 سانتی‌متر است و برای نصب آن باید کابینت را به ابعاد 46.5*83 سانتی‌متر برش زد. در ادامه با سایر ویژگی‌های این اجاق آشنا شوید:

دارای برچسب مصرف انرژی

برچسب مصرف انرژی بر روی وسایل مختلف از میزان انرژی مصرفی دستگاه شما خبر می‌دهد. بنابراین دارا بودن برچسب مصرف در تمام وسایلی که انرژی‌های مختلف برقی، گازی و ... مصرف می‌کنند ضروری است. بر روی این اجاق برچسب مصرف وجود دارد که شما را از میزان مصرف مطلع می‌کند. 

دارای ولوم‌های نشکن و عایق حرارت از جنس زاماک

اجاق صفحه‌ای بلانتون مدل GS6504GB دارای ولوم‌های چرخشی مقاوم برای تغییرات دمای شعله‌ها است. 5 ولوم از جنس مناسب که نسوز و عایق دما هستند و در مجاورت ضربه نمی‌شکنند برای این اجاق در نظر گرفته شده است

ترموکوپل فوق سریع TOP TIME

ترموکوپل TOP TIME ساخت کشور اسپانیا که در اجاق بلانتون به کار رفته است از نشت و پخش شدن جریان گاز در محیط هنگامی که شعله اجاق بر اثر عوامل مختلف خاموش شده باشد جلوگیری می‌کند.  سیستم این ترموکوپل به نحوی است که بسیار سریع طراحی شده و پس از خاموشی شعله فورا عمل می‌کند. 

جمع بندی

برای خرید یک اجاق مدرن 5 شعله که دارای تمامی امکانات روز اجاق گازهای صفحه‌ای و مطابق استانداردهای ایمنی طراحی شده است نباید تردید کرد؛ اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6504GB یکی از این اجاق گازها است که قیمت مناسب و خدمات پس از فروش ویژه نیز دارد. 

 

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی