درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6401GB

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6401GB: جنس صفحه شیشه سکوریت نشکن، دارای ولوم‌های نشکن و عایق حرارت از جنس زاماک، ترموکوپل فوق سریع TOP TIME، شبکه چدنی لعابدار، مجهز به شعله سردکن چدنی و سیستم میکروسوئیچ نسوز

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دارای برچسب مصرف انرژی، مجهز به سیستم میکروسوئیچ نسوز، مجهز به شعله سردکن چدنی، مجهز به شیرهای ترموکوپل دار فوق سریع TOP TIME ساخت کشور اسپانیا
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ نصب
4 عدد
چدنی لعاب دار
شیشه مشکی
48.2*56.2 سانتی متر
PR-020289
53*62 سانتی متر
صفحه شیشه‌ای 8 میل سکوریت مقاوم در برابر ضربه و حرارت

معرفی اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6401GB

اجاق صفحه ای بلانتون یکی از اجاق‌های شیشه ای از جنس شیشه سکوریت از برند بلانتون است. این اجاق صفحه دارای 4 شعله در اندازه‌های مختلف و توان‌های حرارتی متفاوت است. شعله پلوپز این اجاق در قسمت کناره قرار دارد. شعله‌های اجاق دو به دو روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند. ولوم‌های اجاق از جنس زاماک و استیل و کاملا مقاوم در برابر دما، ضربه و آسیب هستند و به راحتی نمی‌شکنند و جنس عایق آن‌ها از سوختن دست جلوگیری می‌کند. ابعاد این اجاق 62*53 سانتی‌متر است و ابعاد برش آن 56.2*48.2 سانتی‌متر است. 

 

دارای ترموکوپل فوق سریع TOP TIME ساخت کشور اسپانیا:

سیستم ایمنی در اجاق گازها ترموکوپل نام دارد. ترموکوپل به این صورت عمل می‌کند که اگر شعله گاز در اثر وزش باد، سر،ریز شدن غذا بر روی شعله و یا هر عامل دیگری خاموش شود، جریال گاز را قطع می‌کند تا گاز در محیط نشت نکرده و خطرساز شود. اما یکی از آیتم‌های اصلی در عملکرد این ترموکوپل سریع بودن آن است. شرکت بلانتون با درنظرگیری ترموکوبل فوق سریع TOP TIME در اجاق گازهای خود این مهم را برآورده کرده و پس از خاموشی شعله در کسری از ثانیه جریان گاز را قطع خواهد کرد.

شبکه چدنی لعابدار 

شبکه های قرار گرفته بر روی شعله‌ها از جنس چدن لعاب‌دار است که شست‌وشو و نظافت ساده‌ای دارد و به مرور زمان تغییر شکل نمی‌دهد و رنگ آن نیز در اثر برخورد با شعله عوض نمی‌شود. 

جمع بندی:

اجاق صفحه ای بلانتون مدل GS6401GB یک اجاق 4 شعله از برند بلانتون است که دارای همه امکانات ایمنی و استاندارد می‌باشد. ابعاد مناسب این اجاق باعث شده در آشپزخانه به راحتی جای‌گذاری شده و فضای زیادی را اشغال نکند. خرید این اجاق 4 شعله به خانواده‌هایی که استفاده متوسطی از اجاق دارند توصیه می‌شود. 

 

 

 

نماد اعتماد الکترونیکی