درباره فروشگاه: آبتین
تعداد محصولات: 20

اجاق گاز رومیزی بلانتون مدل GS3502ST

اجاق گاز رومیزی بلانتون مدل GS3502ST  استیل طرح ساده، دارای 5 شعله، شعله پلوپز آن وسط، دارای ولوم استیل و باکالیت، شبکه چدنی لعابدار، رده مصرف انرژی A، دارای ترموکوپل و مجهز به فندک اتوماتیک.

Blanton - بلانتون

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

52*91سانتی متر
صفحه گازی
5
چدن لعابدار
رومیزی
اتوماتیک
A
تمام استیل
دارای ولوم استیل و باکالیت (نسوز)، محدوده سایز 480×480، جنس شیشه سکوریت نشکن
استیل
220 ولت

اجاق گاز رومیزی بلانتون مدل GS3502ST از جنس استیل ضدزنگ و نسوز است که در ابعاد 91×52 سانتی متر می باشد و به صورت روکار نصب می شود. اجاق گازهای رومیزی علاوه بر طراحی زیبا و کاربردی آن فضای کمتری را در منزل شما اشغال می کنند که برای خانه های کوچک گزینه مناسبی می باشد. این اجاق گاز از نوع 5 شعله است که شعله پلوپز آن در وسط قرار گرفته است. 

جنس شبکه روی گاز از چدن و ضد زنگ می باشد که به خوبی گرما را به ظروف منتقل می کند، لازم به ذکر است به راحتی می توان شبکه های چدنی را  از روی صفحه گاز جدا کرد و راحت تر نظافت انجام داد. 

این محصول دارای ولوم استیل و باکالیت می باشد که از سوختن ولوم ها جلوگیری می کند و همچنین زمانی که می خواهید شعله ها را کم یا زیاد کنید نیازی به دستکش ندارید و جنس صفحه روی گاز استیل نسوز بوده که در مقابل درجات بالا کاملا مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد.

گفتنی است این اجاق گاز دارای ترموکوپل فوق سریع می باشد که به محض خاموش شدن شعله به هر دلیلی گاز را قطع می کند و از بروز مشکلات جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این محصول، مجهز بودن به فندک اتوماتیک، توان حرارتی 220 وات و رده مصرف انرژی A  نیز می باشد.

دلایل اعتماد به ما